Ferdig med mønsterdelen på ermet. Så da bør jo nesten resten bare flye gjennom da [emoji7]![]()
Bare masse glattstrikk igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ferdig med mønsterdelen på ermet. Så da bør jo nesten resten bare flye gjennom da [emoji7]![]()
Går greit men får fortsatt inhalasjon hver 2 time døgnet gjennom og sondemates så de blir nok en stund til
2 ukersnart nå siste runden.Huff :/ Har de vært der lenge allerede?
Første gangen dere er vekke fra hverandre så lenge? Er han gammel?![]()
De har absolutt godt av å ha litt kvalitetstid![]()
Jeg måtte være fra min nå eldste i seks dager (mandag-søndags morgen) fordi jeg måtte innlegges på sykehus og igangsettes fødsel som tok så lang tid. Og det var fire timer hjemmefra så dagsbesøk gikk liksom ikke. Og visste aldri heller når fødselen ville komme igang. Det var tungt!! Og klart hun savna meg. Var utrolig glad når hun så meg igjen. Poenget mitt er at vi droppa facetime og påminnelsen om at jeg ikke var der fysisk. Hun storkosa seg og jeg fikk høre henne bable og le gjennom telefonen når jeg snakka med mannen. Så de hadde det toppersmen hun var 2 år og 1 mnd på den tiden. Og altfor lita til å skjønne at mamma var i telefonen og langt unna, og ville bare blitt helt hysterisk. Så da ble det beste å droppe det og heller glede seg til å se hverandre fysisk
![]()
Komedie elsker jeg. Sånne lette serier til sånne her kvelder.
Vi følger mange serier ellers. Jeg ser greys anatomy, walking dead og noen andre. Men er liksom helt tom for serier [emoji15] typiske high school serier har jeg sett alt avog sånne som scandal og maides liker jeg ikke
![]()
Jupp. Glattstrikk og øking innimellom [emoji7]Bare masse glattstrikk igjen?![]()
Det tror jeg på. Pinnestr er det da? Sånn egentlig [emoji23]Ja gleder meg til å kunne bruke den. Men det tar jo eeevigheter siden det er babyull garn. Så tynt![]()
2 ukersnart nå siste runden.
Men var jo der noen uker fra 26 des også![]()
Håper jeg også ❤Ja de har vært noen runder nå :/ håper han blir bedre snart!
Kanskje påtide legge seg. Men kroppen vil liksom ikke helt![]()
God bedringOg der var de 2 eldste også syke![]()
Nå er ikke resten av huset ryddig da![]()
Nei ikke første gangen. Var borte på langhelg i høst og mannen tar han med hit og dit nå og da. Men utviklingen går så fort nå! Uke for uke forandrer han seg mer og mer, nei utvikler seg er vel mer passende å si. Han er 1,5 år om en uke. Godt å høre at du også tenker som meg ang FaceTime.. jeg følte i dag at det er mer for meg enn han, følte at han ikke fikk noe ut av det og da får det heller være.
Så du er nybakt mamma nå, da må jeg jo gratulere! Alt endte godt håper jeg. At du og lille har det bra[emoji5]
Serier: Om du har Netflix har du nok sikkert sett alt jeg har å anbefale. Høres ut som at vi har lik smak.
Jeg hadde seriemarathon på Alternate Carbon i dag. Sykt bra! Prøv den!
Ellers kan jeg anbefale Dark. Noe av det bedre jeg har sett. Tysk, men det glemmer du fort.
Selv har jeg falt inn på Dynastiet nå. Litt rart men helt oppslukt.
Prøv En natt på NRK appen (om du har smart-TV) søt.
Jupp. Glattstrikk og øking innimellom [emoji7]
Så på bolen med den. Siste ermet jeg holder på med. Så da blir det raglan etterpå [emoji16] Gleder meg da. Har aldri prøvd kofte før. Så spennende på samme tid![]()
Så fin da [emoji7]
Det tror jeg på. Pinnestr er det da? Sånn egentlig [emoji23]
Og der var de 2 eldste også syke![]()
Alt smått som er ryddet er vel også en liten seier?[emoji5]