Skravletråd februar!

De søte to små på 7 år sover søtt. Guri så herlig med overnattingsbesøk. Hatt hu siden kl 1130 nå. Og nesten ikke sett de annet enn når de er sultne. Ut å leke. Opp å leke. Kos og latter :D

Herlig dag [emoji7]

Høres ut som den perfekte overnatting! Og herlige unger! Kos deg, nå er kvelden din! Hva skal du kose deg med?

Vært en lang dag
Først loddstyr fram til kl 15 å så dro jeg på sykehuset å besøkte lille nevø ❤

Ja, savnet er altoppslukende. FaceTimet med de før i dag og da ropte han: Nei!! Og sa haaaadet! Litt snurt og fornærmet over at jeg ikke er der tror jeg. Fikk snap av mannen av at han ropte på mamma etterpå. Men gråt ikke.
Vet at han storkoser seg,og han har det bra. Men jeg tror at vi dropper FaceTime på helgeturer heretter.tenker det er dumt å minne han på at jeg ikke fysisk er der. Hva tenker dere?

Nyter tiden ja. Jeg savner, men det er overhodet ikke et anger at jeg ikke dro. Far og sønn må være litt alene og. (Sier hun til seg selv om og om igjen til det fester seg Hehe)

Jeg kan gjerne anbefale serier til deg! Hvilken sjanger liker du?

Første gangen dere er vekke fra hverandre så lenge? Er han gammel?:)

De har absolutt godt av å ha litt kvalitetstid ;)

Jeg måtte være fra min nå eldste i seks dager (mandag-søndags morgen) fordi jeg måtte innlegges på sykehus og igangsettes fødsel som tok så lang tid. Og det var fire timer hjemmefra så dagsbesøk gikk liksom ikke. Og visste aldri heller når fødselen ville komme igang. Det var tungt!! Og klart hun savna meg. Var utrolig glad når hun så meg igjen. Poenget mitt er at vi droppa facetime og påminnelsen om at jeg ikke var der fysisk. Hun storkosa seg og jeg fikk høre henne bable og le gjennom telefonen når jeg snakka med mannen. Så de hadde det toppers :) men hun var 2 år og 1 mnd på den tiden. Og altfor lita til å skjønne at mamma var i telefonen og langt unna, og ville bare blitt helt hysterisk. Så da ble det beste å droppe det og heller glede seg til å se hverandre fysisk :)

Komedie elsker jeg. Sånne lette serier til sånne her kvelder.

Vi følger mange serier ellers. Jeg ser greys anatomy, walking dead og noen andre. Men er liksom helt tom for serier [emoji15] typiske high school serier har jeg sett alt av :p og sånne som scandal og maides liker jeg ikke :p

Kanskje påtide legge seg. Men kroppen vil liksom ikke helt :p

Går alltid med planer om å ta ryddesjau, men får aldri energi eller kroppen til det :p boden nede skulle vært renska for lengst.

Du får få tak i et par ungdommer fra ungdomsskolen som kan rydde for deg, så sitter du i en god stol og ser på! Det er lov mår man har så mye smerter som du har :)

Du får få tak i et par ungdommer fra ungdomsskolen som kan rydde for deg, så sitter du i en god stol og ser på! Det er lov mår man har så mye smerter som du har :)

Hehe. Om noen hadde kommet å ryddet i skapene og tatt huset generelt hadde det vært supert :p men selve boden må jeg nesten gjøre selv. For endel skal kastes, doneres, leker tas i bruk, og endel selges. Skal flytte i sommer så burde bare begynne. Men de smertene er jo vanskelige ja :p

Høres ut som den perfekte overnatting! Og herlige unger! Kos deg, nå er kvelden din! Hva skal du kose deg med?
Jeg har spist restemiddag, kosa meg med noen cidere. Og strikker og ser vampires diaries [emoji16][emoji16] Kosekveld delux [emoji16][emoji16]

Ferdig med mønsterdelen på ermet. Så da bør jo nesten resten bare flye gjennom da [emoji7]
8730d96bdd4fbb9457287f09b9e9a4c3.jpg

Back
Topp