Og der var de 2 eldste også syke![]()
Æsjda! God bedring til de små!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og der var de 2 eldste også syke![]()
Den var nydelig! Må lære meg å strikke jeg og.. har stått på «listen» altfor lenge nå haha [emoji23]strikket lenge? Hvor lang tid/hvor mange plagg tar det å bli god på dette?
Blir så importert av de som kan strikke plagg som dette... [emoji1417]
Så utgjort. God bedring !Og der var de 2 eldste også syke![]()
Er skummelt og tenke noe skal klippes ja [emoji23][emoji23]Da går det fortom garnet og pinnene ikke er så tynne [emoji14]
Spennende med kofte daaldri laga det selc. Tør ikke
![]()
Kjøpte inn gulrotfrø i dag, så nå er det bare å vente på at butikkene her skal ta inn jord slik at jeg kan så![]()
Aaw 1,5 år ja. Den tiden skjer ting så utrolig fort! Som du sier, man ser forandringer fra ule til uke![]()
Ja. Det behovet for å se og snakke følte jeg og ble mer for min del enn hennes. Var jo redd hun kom til å bli sur og nesten glemme megmen trøsta meg med at jeg fikk oppdateringer hver dah, bilder av hvor gøy de hadde det. Og hun hadde jo tross alt pappaen der. Han er jo like god som meg egentlig
så å facetime gjorde mer «skade» enn nytte.
Netflix hadde vi. Men har sett altså vi har viaplay nå.
![]()
Mannen satte på alternate carbon ikveld. Og så en episode. Meen det fenga ikke meg helt![]()
Hvor ser du Dark?
Hehe dynastiet faktisken natt skal jeg sjekke ut
takk!
Ah sånn ja. Går i 3 og 3.5 herPinne 3. Men med så tynt garn føles det mye mindre og tyngre å strikke med enn om jeg hadde brukt tykkere garn på samme pinnestr som i vrangborden på merino extra fine (som jeg vanligvis strikker alt i)
Syns ermer er kjedelig. Eller. Første går greit. Andre er kjedelig [emoji23]Fresh farge! Digg å være ferdig med den delen tenker jeg!
Er skummelt og tenke noe skal klippes ja [emoji23][emoji23]
Men siden søster syr. Så tenker jeg at hu SKAL hjelpe meg [emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg lærte strikke påsken i fjor [emoji23] Strikka 3 snøløv gensre, 2 marygensre, 1 acneinspirert genser, 2 sikksakkskjørt, emblalue og emlahals, 1 baggylue, dahliatopp. Og holder på med kofte nå [emoji16][emoji16]Den var nydelig! Må lære meg å strikke jeg og.. har stått på «listen» altfor lenge nå haha [emoji23]strikket lenge? Hvor lang tid/hvor mange plagg tar det å bli god på dette?
Blir så importert av de som kan strikke plagg som dette... [emoji1417]
Har ikke fellekjøpet eller hageland sånt året rundt?![]()
Dark er Netflix.
Ja Alternet C er litt SCI fi guttete men for hver episode blir den dypere, og tar opp viktige temaer. Velprodusert og bra. Men ikke for alle.
Ja nyinnspilling av Dynastiet haha. Full av C skuespillere! Greit å ha i bakgrunnen imens jeg knotter her.
[emoji5]
Ah sånn ja. Går i 3 og 3.5 her![]()
Sikkert, men vi har ikke det her. Tror enkelte butikker har på lager. Europris har blomsterjord, men jeg skal jo så gulrot så jeg pleier å gå for grønnsaksjord eller noe annet. Sikkert ikke så viktig når det er i så liten skala da ^^
Haha fort gjort [emoji33][emoji23]Jeg lovde egentlig meg selv å ikke strikke i annet enn 3 og 3,5. Men så kom jeg jo over denne oppskrifta og ble litt frelst![]()
Jeg lærte strikke påsken i fjor [emoji23] Strikka 3 snøløv gensre, 2 marygensre, 1 acneinspirert genser, 2 sikksakkskjørt, emblalue og emlahals, 1 baggylue, dahliatopp. Og holder på med kofte nå [emoji16][emoji16]
Visste ikke de hadde spilt inn nytt av detav og til kjekt med sånn serier man følger sånn halvveis med på
ikke trenger investere seg sånn i
Ja, mannen tror jeg likte den godt. Hans type serie. Haddejeg vært i mood nok til å virkelig se noen episoder og satt meg i inn i den, hadde jeg nok likt det. Men den virka litt for tung for meg akkurat nå [emoji85] liker sci fi så.
Alltid håp! Men jeg fant noe jeg ønska meg. Snøløv/mary var på toppen av den lista [emoji16][emoji16]Oi under et år! Da er det håp for meg og da[emoji23] imponerende merittliste!