Etter hva jeg ser på eldste, og husker fra den gang jeg var på samme alder er det helt normalt.Joda hadde bare ikke tenkt å kjøpe mer men han vokser tydeligvis mye
Vokser MYE!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter hva jeg ser på eldste, og husker fra den gang jeg var på samme alder er det helt normalt.Joda hadde bare ikke tenkt å kjøpe mer men han vokser tydeligvis mye
Sov godt [emoji16]
Føles som vi er langt, langt på dag.
Så er klokka bare to .
Sto jo opp klokka sju alle mann (dvs, eldstemann var jo oppe da) for lillemor våkna og mellomste også, og jeg og mannen ville se stafetten
Lillemor er sliten, men vil ikke sove. Vi sitter og koser i sofaen med puppen og håper hun sovner likevel. Hun har nemlig likegodt fått feber. Ikke mye, bare 38, men likefullt feber.
Lager nakkekoteletter I Tupperware-forma mi i dag. Spent på om det blir bra. De hadde nemlig ikke tint helt da jeg satte forma i ovnen. Jaja, mat er mat.
Syns det høres fantastisk ut med alenetid, jeg[emoji28]
Da har jeg ankommet hotellet og fått statusoppdatering hjemmefra..
Humøret er ravnsvart.....
Hurra. Mannen er hjemme igjen etter ei helg borte på kurs. Og blitt forkjøla.
Snorkinga er intens.
Hallo sofa ! [emoji169]
Det er ikke oss gittenebolig her og eid den i 5 år nå
Ble nye solbriller på meg i dag. Kjekt, sol gir meg hodepine.
God ettermiddag
Drømte at mamma var gravid i natt. Hun er over 60, jeg har en liten følelse på at det ikke kommer til å skje ^^
Det føles nesten litt feil ut når man begynner på morgendagens middag før dagens![]()
Trøtt. Men godt å bare sitte og slappe av i stillhet med strikking. Nettopp sett film og orker ikke helt gå å legge meg
Du.... Pass deg. Bare sånn 4 innlegg på rad ellers er det spam ...Kommer alltid på her altfor sent! Dagen og uken fyker så fort! Håper alle har hatt en fin uke og god helg til alle! Her er det alenehelg med mini, det er duket for sol i oslo og helgen blir fin! Hva er deres planer for helgen?
Litt spåruskete uke, men grei nok form nåOff, håper det gikk bra, og at hun nå er frisk!
Fort gjort og blandeHaha! Ok. Husket feil! Lenge siden jeg har vært aktiv og mente selv jeg hadde godt minne[emoji23] misunner deg eneboligen, 5etg uten heis og kids her!