Skravletråd februar!

Trøtt jeg. Hadde lyst til å sette meg foran tv med et rundstykke, og eventuelt strikketøyet, men jeg er for trøtt. Vi får se hva morgendagen bringer :)

Høres kjent it [emoji849] håper det bedrer seg snart hos dere
Heldigvis roet det seg og hun har sovet uten behov for ytterligere klesvask

Men hun blir hjemme i dag tenker jeg. Det var ikke akkurat omgangssyke ,så ikke nødvendigvis 48 timer karantene. Men hun bør slippe bhg i dag.

Har slett ikke tid til det, men sendte mail til jobb i går kveld. Det må bare gå, men derved spøker det for fridagen min i morgen ser det ut til.

Jaja, det skal bli bursdag på er vis

Jepp. Første natt for yngste og på eget rom alene så dette blir spennende :p regner med en av oss må inn dit relativt fort å ligge der heller :p
Spennende det

Bytta senger til ungene. Nå får yngste eldste sin sprinkelseng. Og eldste får juniorseng. Bed side criben har yngste vokst ut av og trenger mer plass. Spent om eldste vil tolerere dette :p

Så spennende[emoji2] håper natten gikk fint!

Mannen lot Lillejenta leke med etuiet til solbrillene mine i bilen i går, så det ligger i bilen. Her er det så sterk motsol når jeg går ut på tur, så jeg vet ikke om jeg skal ta sjansen på å gå tur på dagen. Får jo så lett hodepine.

Mannen lot Lillejenta leke med etuiet til solbrillene mine i bilen i går, så det ligger i bilen. Her er det så sterk motsol når jeg går ut på tur, så jeg vet ikke om jeg skal ta sjansen på å gå tur på dagen. Får jo så lett hodepine.
Sol er drepen for hodet ja. Her er det også sol. Hodet er vondt i utgangspunktet og jeg tenker at jeg har noe blomkålgreier. Så kan sikkert lage suppe i dag. Slipper jeg å gå i butikk også [emoji56][emoji23]

Sol er drepen for hodet ja. Her er det også sol. Hodet er vondt i utgangspunktet og jeg tenker at jeg har noe blomkålgreier. Så kan sikkert lage suppe i dag. Slipper jeg å gå i butikk også [emoji56][emoji23]

Hahaha, den var bra random :laughing001
Tok litt tid før jeg forstod at du plutselig snakket om middag :laughing001

Hahaha, den var bra random :laughing001
Tok litt tid før jeg forstod at du plutselig snakket om middag :laughing001
Hahahha. Sorry. Mester i å skifte samtaleemne med hodeplager [emoji23][emoji23][emoji23] Hodet føles random da [emoji23][emoji23]

God ettermiddag.

Sykt barn er ikke helt det jeg hadde planlagt nå, men gode kollegaer fikk gjennomført det lille jeg hadde igjen på årsoppgjøret så derved så får jeg likevel fri i morgen. For det er unektelig sånn at en dag til å rydde hus og bake kake ikke helt er det samme som en dag til å passe en syk toåring....

Spennende det

Yngste sov til halv fem i egen seng. Med noen turer inn for smokk og sånt. Første natt alene på eget rom. Eldste sov i juniosenga helt alene uten noen tur innom til halv seks i morges. Første natt er vel suksess ;) selv om 3/4 var oppe halv fem for dagen

Yngste sov til halv fem i egen seng. Med noen turer inn for smokk og sånt. Første natt alene på eget rom. Eldste sov i juniosenga helt alene uten noen tur innom til halv seks i morges. Første natt er vel suksess ;) selv om 3/4 var oppe halv fem for dagen
Tidlig. Menmen.

Hmmm. Jeg må enten lage mange tråder nå, eller slutte å skravle, for poster og tråder stemmer ikke overens med krav for å vinne noe denne måneden. Greia er at jeg er for høyt oppe på lista for å få de premiene jeg kunne ha tenkt meg, men samtidig for på tråder :hilarious:
Tror kanskje jeg lar det hele seile sin egen sjø. Det er for lite skravling til at jeg kan stole på at jeg går langt nok ned på listen. Da hadde jeg måttet holde meg unna forumet, og det går jo ikke :hilarious:

En får jammen meg mye rart i hodet når en er trøtt ^^

Back
Topp