Lykke til![]()
Begge sover enda så gode tegn så langt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til![]()
Begge sover enda så gode tegn så langtbare såent når eldste våkner
yngste har vært våken 4-5 ganger allerede da
![]()
Museskritt framover![]()
Heldigvis roet det seg og hun har sovet uten behov for ytterligere klesvaskHøres kjent it [emoji849] håper det bedrer seg snart hos dere
Spennende detJepp. Første natt for yngste og på eget rom alene så dette blir spennenderegner med en av oss må inn dit relativt fort å ligge der heller
![]()
Å rydde et sånt loft som mine foreldre har hadee vel ingen satt ungene til, så ja. Det var vel litt innlysende.
Bytta senger til ungene. Nå får yngste eldste sin sprinkelseng. Og eldste får juniorseng. Bed side criben har yngste vokst ut av og trenger mer plass. Spent om eldste vil tolerere dette![]()
Sol er drepen for hodet ja. Her er det også sol. Hodet er vondt i utgangspunktet og jeg tenker at jeg har noe blomkålgreier. Så kan sikkert lage suppe i dag. Slipper jeg å gå i butikk også [emoji56][emoji23]Mannen lot Lillejenta leke med etuiet til solbrillene mine i bilen i går, så det ligger i bilen. Her er det så sterk motsol når jeg går ut på tur, så jeg vet ikke om jeg skal ta sjansen på å gå tur på dagen. Får jo så lett hodepine.
Sol er drepen for hodet ja. Her er det også sol. Hodet er vondt i utgangspunktet og jeg tenker at jeg har noe blomkålgreier. Så kan sikkert lage suppe i dag. Slipper jeg å gå i butikk også [emoji56][emoji23]

Hahahha. Sorry. Mester i å skifte samtaleemne med hodeplager [emoji23][emoji23][emoji23] Hodet føles random da [emoji23][emoji23]Hahaha, den var bra random
Tok litt tid før jeg forstod at du plutselig snakket om middag![]()
Så spennende[emoji2] håper natten gikk fint!
Spennende det
Tidlig. Menmen.Yngste sov til halv fem i egen seng. Med noen turer inn for smokk og sånt. Første natt alene på eget rom. Eldste sov i juniosenga helt alene uten noen tur innom til halv seks i morges. Første natt er vel suksessselv om 3/4 var oppe halv fem for dagen
Tidlig. Menmen.
Hahahha. Sorry. Mester i å skifte samtaleemne med hodeplager [emoji23][emoji23][emoji23] Hodet føles random da [emoji23][emoji23]