Åååhr! Så typisk da![]()
Holder på å bli sprø for tiden. Det er såååå koselig å ha barn ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååhr! Så typisk da![]()
Hun var/er forkjøla og litt tett i nesen og hoster så muligens det, men hun sovna nå tilslutt. Håper det går greit resten av ukaSå merkelig. Men håper hun fikk sove godt til slutt dajeg er ikke vant med unger som sovner lett. Bare sover lett og vanskelig å legge [emoji85]
Japp. Hun kan ikke ligge i egen seng, for der er det eeeeeeeeensomt!!!!![]()
Hun var/er forkjøla og litt tett i nesen og hoster så muligens det, men hun sovna nå tilslutt. Håper det går greit resten av uka
Det prøvde vi oss på I helgen. Ikke bare enkelt ^^Kjenner til den gitt. Per nå er vi fire stykker i senga [emoji85]
Vel. Ikke i mål til selskap, og stengt tatt skulle jeg gjerne hatt ryddigere stue før hun kom, men ungene kan ikke presses lenger (gjort mye mindre i dag enn i går, men det går ikke mer rett og slett) og selv er jeg så sliten at jeg er svimmel. Jeg har dradd frem fra under sofa og bord men ikke alt er videre ekspedert så det ser egentlig enda mer rotete ut enn da jeg begynte
Lillemor er litt ute av form og ganske klengete, og klar for senga sånn egentlig. Svigermor ikke kommet enda og ikke gitt lyd fra seg side hun startet så vi vet ikke. En gang mellom nå og om et par timer, for har hun hatt pauser kan hun komme dårlig ut mot kolonne i en tunell.
Da har jeg ankommet hotellet og fått statusoppdatering hjemmefra..
Humøret er ravnsvart.....
God morgen alle sammen
Svigermor ser stort sett huset på sitt verste hver gang hun. Hun har en tendens til å komme noen dager før bursdag eller jul.Litt rot tåler hun nok greit[emoji28]
Ikke bare bare å holde det ryddig med 3 små barn[emoji13]
Ungene er forkjøla her også. Konstant. Så med hosting og tett er det ikke lett å finne roen nei
Klem til deg[emoji173]️
Det prøvde vi oss på I helgen. Ikke bare enkelt ^^
Slim i halsen, hostet. Brakk seg. Tomatsuppe mes makaroni og pølse i senga. Bare litt. Ikke sånn "kaste opp" men rett og slett kave med slim og brekke seg.
Akkurat fått i søvn igjen nå
Brekning nr to nå nylig, ligger på håndkle så vi bare bytter det.Er så fælt når de får så mye slim :/ yngste her brekker og harker omtrent døgnet rundt her også. Håper disse forkjølelsestidene er over snart
Første natt på eldste i juniorseng. Sovna uten protest så det er vel et godt tegnyngste har første natt i sprinkelseng. Sovna gjorde hun og så vi er to spente foreldre på hvordan natta blir
![]()
Brekning nr to nå nylig, ligger på håndkle så vi bare bytter det.
Sovner. Hoster og våkner. Sitter. Legger seg. Sovner. Hoster og brekker seg nesten. Igjen og igjen.