Skravletråd februar!

God kveld [emoji4]
Måtte spare energi til bursdag feiring og jentekveld. Ble ikke det siste for orket ikke... men ble fin bursdagsfeiring av meg [emoji3] ble en uke forsinket pga sykdom. Begge brødrene mine kom og [emoji7] nå må jeg spare energi til timen på sykehuset på tirsdag. Jeg er helt ødelagt etter influ...

Bra du hadde en fin feiring[emoji2]

Fader han trenger lyddemper altså! God bedring til hodet!
Haha ja. Det hadde vært superfint ! Han tok otrivin først da i håp om å åpne opp. Sovna som en stein på sofaen da. Også gikk jeg opp når han skulle på jobb. Og gjett hvem som vekka meg igjen da? Joda. Mannen som klarte å glemme bilnøkler og husnøkkelen i nøkkelskapet. Han sto utenfor døra stakkars [emoji23][emoji23][emoji23]

Spørs det, Lillejenta ser ut til å mene at man ikkje skal sova bort vinternatta for tiden. Jaja. Fikk trent litt, det hjalp ikke på humøret. Vi får håpe det blir bedre i morgen.
Får håpe det. Holder hu på veldig lenge også? Har hu dupper på dag enda, så du kan benytte deg av det du også? [emoji8]

Får håpe det. Holder hu på veldig lenge også? Har hu dupper på dag enda, så du kan benytte deg av det du også? [emoji8]

Kan holde på en god stund ja. Hvor lenge vet jeg ikke, er for trøtt til at hjernen funker.
Hun duppe, men det gjør ikke jeg ^^

Alt for tidlig oppe i dag. Lillemor kom inn på soverommet. Jeg måtte på do, og hadde ikke noe annet valg enn å la henne passe på Lillejenta. Fikk beskjed om å ikke leke, for jeg skulle prøve å få Lillejenta til å sove igjen. Meeeeen, mors ord er visst kun veiledende for tiden..... :confused:

Ikke hatt så tungt for å sovne på evigheter. Og jeg tror ikke hun merket at svigermor kom. De er rolige oppe nå. Men lillemor klarer liksom ikke sovne. Helt rart. Lagt henne lett lenge. Hun protesterer ikke eller noe, bare sovner ikke

Så merkelig. Men håper hun fikk sove godt til slutt da :p jeg er ikke vant med unger som sovner lett. Bare sover lett og vanskelig å legge [emoji85]

Alene med ungene til leggetid ikveld. Kan bli spennende med denne kroppen :p prøver å finne på noe for lillemor å gjøre som involverer at jeg slipper bære henne. Men ikke helt der idag [emoji849]

Kan holde på en god stund ja. Hvor lenge vet jeg ikke, er for trøtt til at hjernen funker.
Hun duppe, men det gjør ikke jeg ^^
Det skjønner jeg gitt. Klarer hu å sove i egen seng? For dere samsover vel? Eller husker jeg feil gjerne? [emoji851]

Alene med ungene til leggetid ikveld. Kan bli spennende med denne kroppen [emoji14] prøver å finne på noe for lillemor å gjøre som involverer at jeg slipper bære henne. Men ikke helt der idag [emoji849]
Får håpe dagen går fort da :) Og at formen er grei utover [emoji169]

Alt for tidlig oppe i dag. Lillemor kom inn på soverommet. Jeg måtte på do, og hadde ikke noe annet valg enn å la henne passe på Lillejenta. Fikk beskjed om å ikke leke, for jeg skulle prøve å få Lillejenta til å sove igjen. Meeeeen, mors ord er visst kun veiledende for tiden..... :confused:
Åååhr! Så typisk da :(

Bytta senger til ungene. Nå får yngste eldste sin sprinkelseng. Og eldste får juniorseng. Bed side criben har yngste vokst ut av og trenger mer plass. Spent om eldste vil tolerere dette :p

Back
Topp