Skravletråd februar!

Kjekt de gjør det. :) godt dere hadde bæreselen da :)

Stelleveska er det jeg glemmer oftest :p
Vi har holdt på å kjøre uten J vi :o
Hun satt i bilstolen som stod i gangen. Så sa mannen "men da er vi klare" så satt jeg bak, titter på plassen ved siden av å roper "LILLE PANDA!!" :p

I natt drev politiet å lette etter noe i skogen på andre siden av veien for oss.. lommelykter, blålys og lyskastere. litt ekkelt siden jeg var alene hjemme..
Etter en time dro de igjen, å da så jeg ikke mer til dem.

Men nå da jeg var på vei hjem etter å ha kjørt Vesla i bhg ser jeg ett dødt rådyr i grøfta.. :oops:
Regner med at det var den de lette etter i natt.. Så da ringte jeg 175 å sa i fra. Så da er det vel bare å vente å se hvor lang tid de bruker på å hente det.
Uff da:( var nok det de lette etter...

Men det gjøres ikke noe med det?
Hadde først vann i venstre øre, så i høyre, men da var venstre bra.
Så i ingen av dem, men feil trykk.
Å legge inn dren ha blitt utsatt en rekke ganger siden det hele tiden se ut som om det ordner seg selv og da vil de ikke utsette et lite barn for operasjon.
Denne gang var det ikke problem med vann og trykk, men hørselen var fremdeles dårlig.
Derfor ny sjekk om 2 måneder

Hadde først vann i venstre øre, så i høyre, men da var venstre bra.
Så i ingen av dem, men feil trykk.
Å legge inn dren ha blitt utsatt en rekke ganger siden det hele tiden se ut som om det ordner seg selv og da vil de ikke utsette et lite barn for operasjon.
Denne gang var det ikke problem med vann og trykk, men hørselen var fremdeles dårlig.
Derfor ny sjekk om 2 måneder
Jøss så mye frem og tilbake da.

Jøss så mye frem og tilbake da.
Har vært det.
Men jeg er veldig glad dersom hun slipper operasjon, og det har til nå sett ut som om det skulle ordne seg selv.
Så har vi språket hennes, jeg ser med skremsel på at det bare er litt over et år til hun begynner på skolen.
Hun bør bli bedre på å snakke til det

Back
Topp