Skravletråd februar!

Jippi. Endelig kom tanna gjennom som har plaget henne hele uka. Gikk å venta på at nummer 3 skulle komme oppe da hun har to nede.

Men den kom visst nede den tredje også :)
Lurer på om det er det mi begynner å plages med (allerede!). Men kan vel bruke lang tid på å bryte ut

Må le litt av meg og samboer. Vi har ankommet strømmen storsenter, åpner opp bagasjeluka og synet som treffer oss er ett tomt bagasjerom.
"Ååh herregud vi glemte vogna" sier jeg til mannen :p
Flaks vi har med bæreselen :)

Må le litt av meg og samboer. Vi har ankommet strømmen storsenter, åpner opp bagasjeluka og synet som treffer oss er ett tomt bagasjerom.
"Ååh herregud vi glemte vogna" sier jeg til mannen :p
Flaks vi har med bæreselen :)
Haha det har vi gjort mange ganger :p :p

Lurer på om det er det mi begynner å plages med (allerede!). Men kan vel bruke lang tid på å bryte ut
Ja. Tok vel over 2 mnd fra mi begynte å plages til de faktisk kom. Nå tok det halvanna uke med intens kamp om alt og smerter hos henne før tuppen er fremme.

På vei til bhg :) ryddet gangen... Herregud så mye rot... Skal se gjennom klærne til N og ta vare på det beste resten selger/gir jeg bort :) har ikke plass til alle klær ... Nå står understellet til lillebror i gangen så skal ta opp bagen i helgen :D nydelig vognpynt på vei fra ei dame!

Gjenstår kjedeligste jobben. Brette sammen og legge bort klær... Må og flytte alt fra kommoden på soverommet. Vi skal lage det som rom til N og Theo :) men er og på jakt etter større sted rundt her vi bor nå

God helg :)
Høres ut som du har litt å gjøre :) ha ei strålende helg :)

Ja.

Så langt har jeg tatt blodprøvene, byttet ulltrøye, handlet bursdagsgave og engangsgreier til bordet og bake-greier. Hva mannen har gjort her hjemme har jeg ikke oversikt over enda, akkurat kommet hjem og ammer ei sulten jente mens han lager lunsj til meg.

Tar løs på resten når jeg har fått meg noe mat
Hadde jo fått gjort endel da

Haha dette er første gangen :D men en venninne sa de leier ut sånne triller her :) men vi har bæreselen så det er ingen krise :p
Kjekt de gjør det. :) godt dere hadde bæreselen da :)

Stelleveska er det jeg glemmer oftest :p

Back
Topp