Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra at de følger opp, men kjedelig når man ikke får noen svar:/De r enig i at hun hører dårlig, det har vært litt vann i øret som kommer og går.
Har dårlig språk på grunn av hørselen.
Kos deg på shoppingKos deg i dag.
Her er det shopping med venninne på planen
Tusen takkFår håpe det er bedre på tirsdag da jalykke til med det.
Jippi. Endelig kom tanna gjennom som har plaget henne hele uka. Gikk å venta på at nummer 3 skulle komme oppe da hun har to nede.
Men den kom visst nede den tredje også![]()
GratulererDa har vi vært på oul og alt sto bra til. Ser ut til at det blir en gutt til![]()
Gratulerer med en gutt på veiDa har vi vært på oul og alt sto bra til. Ser ut til at det blir en gutt til![]()
Har holdt på et par årBra at de følger opp, men kjedelig når man ikke får noen svar:/
Har det alltid vært slik?
Ble flyttet fra 21. til 20. juli;-)Det er deilig når de kommer gjennom![]()
Gratulerersamme termin eller ble du flyttet?
Tusen takkGratulerer med en gutt på vei![]()
Åh, hurra! Bra helg for oss beggeOg gubben kommer heldigvis ikveld istedenfor imorgen![]()
Plages hun? Vi skal på sykehuset i april for hørselstest og lege.Bare ny kontrollav hørselen til frøkna.
Ingen konklusjonen denne gang heller. Tilbake om 2 måneder
GratulererDa har vi vært på oul og alt sto bra til. Ser ut til at det blir en gutt til![]()
Hun plages ikke.Plages hun? Vi skal på sykehuset i april for hørselstest og lege.
Er nok reprise i helgenJeg glemte det helt
Håper på reprise![]()
Har vært på shoppingSatser på at jeg blir frisk
Har mer enn nok med å hente i bhg senere. Orker ikke mer:/
Du da?
Skjønner meg ikke på sånne folkja det skal jeg si meg enig i..