Skravletråd februar!

Jippi. Endelig kom tanna gjennom som har plaget henne hele uka. Gikk å venta på at nummer 3 skulle komme oppe da hun har to nede.

Men den kom visst nede den tredje også :)

De r enig i at hun hører dårlig, det har vært litt vann i øret som kommer og går.
Har dårlig språk på grunn av hørselen.
Bra at de følger opp, men kjedelig når man ikke får noen svar:/
Har det alltid vært slik?

Jippi. Endelig kom tanna gjennom som har plaget henne hele uka. Gikk å venta på at nummer 3 skulle komme oppe da hun har to nede.

Men den kom visst nede den tredje også :)

Det er deilig når de kommer gjennom :)
Da har vi vært på oul og alt sto bra til. Ser ut til at det blir en gutt til:-)
Gratulerer :) samme termin eller ble du flyttet?

Jeg tror reelt sett ca alt av husarbeid gjenstår jeg...

Mannen har vasket opp og vasket klær, men det et vaskemaskina og oppvaskmaskinen som har gjort det meste av den jobben. Jeg var sa borte i tre timer eller noe sånn?

Har nå spist, ammet og pumpet (til neo) så da er jeg klar for å begynne, lillesøster ville bare ha litt ekstra kosepupp. Jeg pumpet nettopp 1,3 dl fra den siden, så det er "fløterester" hun får ut, vil jeg tro

Mannen er hjemme,tuppa er i 700 :)

På vei til bhg :) ryddet gangen... Herregud så mye rot... Skal se gjennom klærne til N og ta vare på det beste resten selger/gir jeg bort :) har ikke plass til alle klær ... Nå står understellet til lillebror i gangen så skal ta opp bagen i helgen :D nydelig vognpynt på vei fra ei dame!

Gjenstår kjedeligste jobben. Brette sammen og legge bort klær... Må og flytte alt fra kommoden på soverommet. Vi skal lage det som rom til N og Theo :) men er og på jakt etter større sted rundt her vi bor nå

God helg :)

Back
Topp