Skravletråd februar!

Det er akkurat det. De ser dyre ting som de ønsker selv til barna. Får "tilfeldigvis" tatt det med seg hjem å kommer ikke igjen med det.
Har du snakket med barnehagen om det?

Du får sove godt ;) Hvile ut når du kan :)
jepp.. ja jeg sa at vottene er borte så henne hadde jo ingenting på hendene sine idag :( men de skulle passe på sa henne! <3
takk :) jeg trenger den søvnen ellers er kroppen ødelagt. sånn er det med lavt blodtrykk :p spent på det på tirsdag. håper det er en del bedre enn sist :)

Ønsker dere alle en riktig god fredag :) blir nok fortsatt lite skravling på meg da jeg har en som ikke sover noe serlig for tia stakkars...

Festlig natt :confused:
Knøtte hoster og harker slim. Høres ut som han har drukket ei flaske whisky for mye når det kommer bable lyder..
Kroppen min er mørbanka av ett eller annet. Å mannen ligger "dausjuk" i senga og synes synd på eg selv.

Nå skal jeg snart kjøre vesla i barnehagen, innom butikken på vei hjem.
Så blir det nok sofaen på meg frem til jeg skal hente Vesla i barnehagen igjen. :p
Uff da ingen god natt

Hektisk fredag tror jeg, heldogvis begge ungene friske og på vei til hhv skole og bhg. Babyen også frisk, men må jo bli med meg.

Jeg skal helst ta en blodprøve, men utsetter muligens.
Helst også bytte ei ulltrøye, bare dersom jeg tar blodprøven, grunnet logistikk

Må kjøpe bursdagsgave til femåringen. Og det som trengs av pappfat, servietter og ingredienser til å bake.

Hun har bursdag på mandag. Svigerfar er her i helgen med sin familie, de sover dog ikke her, men vi har altså besøk. Og i den sammenheng litt rydding av hus først også, samt at det må det uansett til mandag. Og vask av hus. Ryddingen er ikke så ille, vi ryddet jo grundig sist helg. Men vaske... Det hjelper jo ikke at vi gjorde sist helg, vaske må vi jo likevel.

Så, rydde på loftet.
Rydde og vaske kjøkkenet.
Rydde og støvsuge/tørke støv på stua
Mappe/støvsuge trappene og kjellergangene
Først rydde innerste kjellergangen for alt fra klestøekestativ til kasser.
Få ungene til, med litt hjelp, rydd og vaske rommene sine
Og vaske badet da

To voksne og en baby.
Hektisk fredag, ja
Det var mye som skulle vært gjort ja

jepp.. ja jeg sa at vottene er borte så henne hadde jo ingenting på hendene sine idag :( men de skulle passe på sa henne! <3
takk :) jeg trenger den søvnen ellers er kroppen ødelagt. sånn er det med lavt blodtrykk :p spent på det på tirsdag. håper det er en del bedre enn sist :)
Får håpe det er bedre på tirsdag da ja :) lykke til med det.

Det var mye som skulle vært gjort ja
Ja.

Så langt har jeg tatt blodprøvene, byttet ulltrøye, handlet bursdagsgave og engangsgreier til bordet og bake-greier. Hva mannen har gjort her hjemme har jeg ikke oversikt over enda, akkurat kommet hjem og ammer ei sulten jente mens han lager lunsj til meg.

Tar løs på resten når jeg har fått meg noe mat

Back
Topp