Håper det gikk fintSitter på venterom på ahus og venter på å komme inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det gikk fintSitter på venterom på ahus og venter på å komme inn
Ja ikke santGodt å høre![]()
Vi har holdt på å kjøre uten J viKjekt de gjør det.godt dere hadde bæreselen da
![]()
Stelleveska er det jeg glemmer oftest![]()
VeldigHa ha ja det var flaks
Uff daI natt drev politiet å lette etter noe i skogen på andre siden av veien for oss.. lommelykter, blålys og lyskastere. litt ekkelt siden jeg var alene hjemme..
Etter en time dro de igjen, å da så jeg ikke mer til dem.
Men nå da jeg var på vei hjem etter å ha kjørt Vesla i bhg ser jeg ett dødt rådyr i grøfta..
Regner med at det var den de lette etter i natt.. Så da ringte jeg 175 å sa i fra. Så da er det vel bare å vente å se hvor lang tid de bruker på å hente det.
Hadde først vann i venstre øre, så i høyre, men da var venstre bra.Men det gjøres ikke noe med det?
10 uker på mandag som kommerHvor gammel er hun igjen?
Hun får mye språkhjelp i barnehagen ellers ingentingDet ble kanskje skrevet i hui og hast.
Har hun noen hjelpemidler nå?
Gratulerer så mye60.000 innlegg![]()
Sovnet hun ike i bæresjal?Veldigvar synd vi måtte vekke henne
hun sov så godt.
Ah om det er sur vind hadde jeg nok ikke gjort men om det ikke blåser hadde jeg puttet henne i vognen. Mye varmere i den10 uker på mandag som kommer![]()
Jøss så mye frem og tilbake da.Hadde først vann i venstre øre, så i høyre, men da var venstre bra.
Så i ingen av dem, men feil trykk.
Å legge inn dren ha blitt utsatt en rekke ganger siden det hele tiden se ut som om det ordner seg selv og da vil de ikke utsette et lite barn for operasjon.
Denne gang var det ikke problem med vann og trykk, men hørselen var fremdeles dårlig.
Derfor ny sjekk om 2 måneder
Ja, han syns jo detHe he det er nok koselig for pappa
Har vært det.Jøss så mye frem og tilbake da.
Det er bra at hun får hjelp der .Hun får mye språkhjelp i barnehagen ellers ingenting
Jepp, det holder jeg på meddiver du sånn sjukling måned?
Kos dere på hytteturGod formiddag fra hytta på Røros. Litt for kaldt for trilletur desverre:/
God helg til degØnsker dere alle en riktig god fredagblir nok fortsatt lite skravling på meg da jeg har en som ikke sover noe serlig for tia stakkars...