Oj den var finhar ikke bestilt noen ennå.. Men venter på svar ang en Danu .
Denne for å være mer nøyaktig:
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj den var finhar ikke bestilt noen ennå.. Men venter på svar ang en Danu .
Denne for å være mer nøyaktig:
![]()
Kos deg i dag.Her er det oul, besøke foreldrene mine og besøke en venninne og datteren hennes. Og gubben jobber i kveld. Du da?
Oj hvorfor det?Sitter på venterom på ahus og venter på å komme inn
håper det jeg også. var veldig lyst på detStilig!
Håper det blir ditt![]()
det blir han bare nødt tilUff dahøres ikke ut som noen festlig natt nei.
Håper du får hvilt deg litt på sofaen å at den "dausjuke" mannen klarer seg selv![]()
ja det skal jeg si meg enig i..Oj såpas ja. Godt det ikke gikk
det synes jeg også. Det er Narnia kolleksjonen dems. finnes i flere farger.. Men jeg liker den der best.Oj den var fin
Bare forkjøla med litt feberBle du syk igjen???
Æsj da!Ja det gjør vi!!
Og så fikk jeg migreneanfall i ettermiddag, 30 min før foreldremøtet på skolen i tillegg![]()
Bare å putte innpå litt tabletter og gå det![]()
diver du sånn sjukling måned?Bare forkjøla med litt feber
Bedre nå![]()
huff ekkeltI natt drev politiet å lette etter noe i skogen på andre siden av veien for oss.. lommelykter, blålys og lyskastere. litt ekkelt siden jeg var alene hjemme..
Etter en time dro de igjen, å da så jeg ikke mer til dem.
Men nå da jeg var på vei hjem etter å ha kjørt Vesla i bhg ser jeg ett dødt rådyr i grøfta..
Regner med at det var den de lette etter i natt.. Så da ringte jeg 175 å sa i fra. Så da er det vel bare å vente å se hvor lang tid de bruker på å hente det.
var litt ekkelt ja. særlig siden jeg var alene hjemme med barna for mannen var på jobb.. Men regnet nesten med at det varhuff ekkeltbra du ringte da
![]()
Det er dessverre sånn noen ganger at noen foreldre tror at det er fritt frem i garderoben.sånn da var henne i bhg. brukte litt tid på levering, fordi vottene hennes har forsvunnet, men mannen kjøper nye til henne
skal sende han bilde av hva han skal kjøpeReima tec er jeg veldig fornøyd med. der hadde ene votten forsvunnet så vi har brukt reflex sine. lurer på om det er noen som tar tingene hennes i bhg ....
alt er navnemerket. nå er det frokost også sove.
jeg har litt småvondt i hodet, men mer opplagt idag siden jeg sov 2 timer igårnoe sier at jeg trenger å sove 2 timer på dagen
![]()
det var det garantert detvar litt ekkelt ja. særlig siden jeg var alene hjemme med barna for mannen var på jobb.. Men regnet nesten med at det var
noe sånt. Vi har en flokk mer rådyr som rusler rundt husene her hver eneste dag.
jeppDet er dessverre sånn noen ganger at noen foreldre tror at det er fritt frem i garderoben.
Jeg har akkurat spist litt frokost selv. så nå tenkte jeg å legge meg på sofaen![]()
hehehe jeg tenker ikke på det lenger jeg når jeg ser politibiler i utrykning. Politihøyskolen ligger jo i distriktet. Å veien oppover her er en av de med mest og lengste strekkene. Så de peiser på oppover her nesten dagligdet var det garantert dether går politihelekopteret over inne mellom og da må jeg inn å lese på twitter
![]()
Det er akkurat det. De ser dyre ting som de ønsker selv til barna. Får "tilfeldigvis" tatt det med seg hjem å kommer ikke igjen med det.jeppreima vottene koster litt, men reflex koster jo nesten ingenting. ikke bra at folk stjeler
skal legge meg å sove snart jeg![]()
åja hehehehehe jeg tenker ikke på det lenger jeg når jeg ser politibiler i utrykning. Politihøyskolen ligger jo i distriktet. Å veien oppover her er en av de med mest og lengste strekkene. Så de peiser på oppover her nesten daglig![]()