Skravletråd februar!

har ikke bestilt noen ennå.. Men venter på svar ang en Danu .
Denne for å være mer nøyaktig:
thumbnail.asp
Oj den var fin

I natt drev politiet å lette etter noe i skogen på andre siden av veien for oss.. lommelykter, blålys og lyskastere. litt ekkelt siden jeg var alene hjemme..
Etter en time dro de igjen, å da så jeg ikke mer til dem.

Men nå da jeg var på vei hjem etter å ha kjørt Vesla i bhg ser jeg ett dødt rådyr i grøfta.. :oops:
Regner med at det var den de lette etter i natt.. Så da ringte jeg 175 å sa i fra. Så da er det vel bare å vente å se hvor lang tid de bruker på å hente det.

I natt drev politiet å lette etter noe i skogen på andre siden av veien for oss.. lommelykter, blålys og lyskastere. litt ekkelt siden jeg var alene hjemme..
Etter en time dro de igjen, å da så jeg ikke mer til dem.

Men nå da jeg var på vei hjem etter å ha kjørt Vesla i bhg ser jeg ett dødt rådyr i grøfta.. :oops:
Regner med at det var den de lette etter i natt.. Så da ringte jeg 175 å sa i fra. Så da er det vel bare å vente å se hvor lang tid de bruker på å hente det.
huff ekkelt :o bra du ringte da :)

sånn da var henne i bhg. brukte litt tid på levering, fordi vottene hennes har forsvunnet, men mannen kjøper nye til henne :)

skal sende han bilde av hva han skal kjøpe :) Reima tec er jeg veldig fornøyd med. der hadde ene votten forsvunnet så vi har brukt reflex sine. lurer på om det er noen som tar tingene hennes i bhg ....

alt er navnemerket. nå er det frokost også sove.
jeg har litt småvondt i hodet, men mer opplagt idag siden jeg sov 2 timer igår :p noe sier at jeg trenger å sove 2 timer på dagen :p

huff ekkelt :eek: bra du ringte da :)
var litt ekkelt ja. særlig siden jeg var alene hjemme med barna for mannen var på jobb.. Men regnet nesten med at det var
noe sånt. Vi har en flokk mer rådyr som rusler rundt husene her hver eneste dag.

sånn da var henne i bhg. brukte litt tid på levering, fordi vottene hennes har forsvunnet, men mannen kjøper nye til henne :)

skal sende han bilde av hva han skal kjøpe :) Reima tec er jeg veldig fornøyd med. der hadde ene votten forsvunnet så vi har brukt reflex sine. lurer på om det er noen som tar tingene hennes i bhg ....

alt er navnemerket. nå er det frokost også sove.
jeg har litt småvondt i hodet, men mer opplagt idag siden jeg sov 2 timer igår :p noe sier at jeg trenger å sove 2 timer på dagen :p
Det er dessverre sånn noen ganger at noen foreldre tror at det er fritt frem i garderoben. :(
Jeg har akkurat spist litt frokost selv. så nå tenkte jeg å legge meg på sofaen :P

var litt ekkelt ja. særlig siden jeg var alene hjemme med barna for mannen var på jobb.. Men regnet nesten med at det var
noe sånt. Vi har en flokk mer rådyr som rusler rundt husene her hver eneste dag.
det var det garantert det :) her går politihelekopteret over inne mellom og da må jeg inn å lese på twitter :p

Det er dessverre sånn noen ganger at noen foreldre tror at det er fritt frem i garderoben. :(
Jeg har akkurat spist litt frokost selv. så nå tenkte jeg å legge meg på sofaen :p
jepp :( reima vottene koster litt, men reflex koster jo nesten ingenting. ikke bra at folk stjeler :o
skal legge meg å sove snart jeg :p

det var det garantert det :) her går politihelekopteret over inne mellom og da må jeg inn å lese på twitter :p
hehehe jeg tenker ikke på det lenger jeg når jeg ser politibiler i utrykning. Politihøyskolen ligger jo i distriktet. Å veien oppover her er en av de med mest og lengste strekkene. Så de peiser på oppover her nesten daglig :P

jepp :( reima vottene koster litt, men reflex koster jo nesten ingenting. ikke bra at folk stjeler :eek:
skal legge meg å sove snart jeg :p
Det er akkurat det. De ser dyre ting som de ønsker selv til barna. Får "tilfeldigvis" tatt det med seg hjem å kommer ikke igjen med det.
Har du snakket med barnehagen om det?

Du får sove godt ;) Hvile ut når du kan :)

hehehe jeg tenker ikke på det lenger jeg når jeg ser politibiler i utrykning. Politihøyskolen ligger jo i distriktet. Å veien oppover her er en av de med mest og lengste strekkene. Så de peiser på oppover her nesten daglig :p
åja hehe :p jeg er vant til at de kjører rundt her. passer på at det er trygt, men helikopteret er jo om de leter etter noen/noe :p

Back
Topp