K
Kia7
Guest
Da fikk vi endelig tilbud om donor i dag og jeg burde være kjempeglad. Men vi endte opp med å takke nei. Donor er 14 cm lavere enn meg og på grensen til kortvokst. Samt 8 cm lavere enn det vi hadde satt som nederste grense (har ganske romslig grense egentlig). Samboer og jeg er begge forholdsvis høye, og kommer fra familier med høye mennesker. Så det er så stor sjanse for at et barn blir så ulik oss i høyde når det er så stor forskjell fra meg, at vi tok det tunge valget å si nei. Jeg er så lei meg. Men får bare håpe det kommer nye muligheter snart. Noen synes kanskje dette er rart, men særlig for en evt. gutt ville han kunne blitt langt under snittet for menn. Og det er ikke nødvendigvis så kjekt. Ellers så bekreftet klinikken at det går tregere med å rekruttere donorer nå samt at mange flere ønsker donasjon og 4 embryo. Så det går tregere enn normalt. Vi kommer til å se hva som skjer nå de neste ukene, og så får vi se på utlandet deretter evt. Dere ee heldige dere som er gravide eller ferdige med dette Håper snart det er vår tur.