Skravletråd donasjon

Da har vi endelig fått gode nyheter og bilder av våre 3 blastoer som nå ligger klare på frys :hello2 krysser alt for at hvetfall en av de kan bli en baby…nesten rart å bruke det ordet siden det er blitt så fjernt at det faktisk KAN bli det. Nedtellingen til innsett starter så fort ny syklus starter:Heartbigred
Hei spennende. Hvordan klinikk i Danmark er du på?

I dag fikk vi endelig en positiv test!!❤️ skrekkblandet fryd og litt vanskelig å ta innover seg, men håper det fortsetter å gå rett vei og gleder meg til UL om 3 uker nå. Kanskje det blir mer reelt om vi får en hjertelyd. Jeg har ikke «turt» å sette meg for mye inn i alt det praktiske før nå så føler meg litt på bar bakke; stemmer det at legen ikke vil til UL før uke 9 slik at vi må finne en privatklinikk for å få UL i uke 7? (Litt langt til Danmark for det så ønsker å gjøre det her hjemme…) noen som vet?
Gratulerer ❤️❤️❤️

Hei ❤️

Gratulerer til dere med posetiv test. Så utrolig hyggelig å plutselig se dere er i gang ❤️

En stund siden jeg var her nå. Gikk litt i kjelleren etter negativt ivf i mai og har vært uvisshet om når det ble i gang med ED ❤️ nå er kontrakten signert for Diers i Danmark og jeg velger åpen kontakt. Hun jeg har på første plass som er lik meg har flere før meg og da må jeg evt vente 6 måneder. 2 har akkurat donert så må vente en måned og 3 er mye høyere enn meg. Blå øyne. Ja helt annerledes enn meg. Men egentlig klar så fort som mulig. Så er vanskelig.

Hvordan valgte der donor?

Hvor lenge måtte dere vente på donor?

Masse klemmer fra meg ❤️

Hei ❤️

Gratulerer til dere med posetiv test. Så utrolig hyggelig å plutselig se dere er i gang ❤️

En stund siden jeg var her nå. Gikk litt i kjelleren etter negativt ivf i mai og har vært uvisshet om når det ble i gang med ED ❤️ nå er kontrakten signert for Diers i Danmark og jeg velger åpen kontakt. Hun jeg har på første plass som er lik meg har flere før meg og da må jeg evt vente 6 måneder. 2 har akkurat donert så må vente en måned og 3 er mye høyere enn meg. Blå øyne. Ja helt annerledes enn meg. Men egentlig klar så fort som mulig. Så er vanskelig.

Masse klemmer fra meg ❤️
Vi var åpne for både anonym og åpen donor, men starter med anonym først. Vi fylte bare ut et generelt skjema med hårfarge, øyenfarge, høyde og vekt samt bilde av meg. Deretter gikk det 3 mnd ( sommerferien kom jo litt i veien her også) , så purret vi opp og ga beskjed om at vi var åpne for kjent donor også. Vi fikk et treff ganske raskt etter det på anonym donor og vi fikk en donorprofil tilbake, med de samme opplysningene som vi hadde fylt ut, skulle gjerne hatt mer info men det får man ikke hos Maigaard med lukket donor iallefall. Men for min del kjenner jeg at det er litt greit også. Gikk litt lenger enn vi trodde men som sagt vanskelig å finne donor i mai-juli pga eksamen/ferie slik jeg forsto på dem.

Hei ❤️

Masse klemmer fra meg ❤️
Vi er hos Medicus i Oslo. Så bare åpen donor som er lov. Har ventet i snart 3.5 mnd nå. Men var jo stengt noen uker i juli. Men synes det går tregt. Vi valgte samme øyenfarge som meg eller far, hårfarge som meg eller far (inkl. som barn) og pluss minus 5 cm på høyden min. Samt nordisk utseende siden jeg har det (fikk ikke velge, men de ser vel på det). Men vi har kanskje vært for snevre siden det går tregt. Er litt frustrert nå. En ting jeg i alle fall har lært og som jeg anbefaler er å ikke vente for lenge opp mot maks alder på 46. Har nå 1 år igjen til det og ser tiden går alt for fort uten at noe skjer. Er jo ikke sikkert man lykkes på første forsøk. Hadde jeg visst dette, så hadde vi begynt før. Men så var det det med å være klar da... Håper dere finner ut av det ❤️❤️

Å så koselig ❤️❤️ Så godt å høre. Nå håper jeg det snart blir vår tur. Ventetiden tar på nå kjenner jeg. Trodde ikke det skulle ta så lang tid å finne donor.
Takk :Heartred Håper veldig at de finner en donor til dere også snart! Rart at det skulle ta så lang tid.. men tipper det snart er rett rundt hjørnet :Heartred:Heartred
Har du fått svar på endometrietesten ennå foresten?

Vi er hos Medicus i Oslo. Så bare åpen donor som er lov. Har ventet i snart 3.5 mnd nå. Men var jo stengt noen uker i juli. Men synes det går tregt. Vi valgte samme øyenfarge som meg eller far, hårfarge som meg eller far (inkl. som barn) og pluss minus 5 cm på høyden min. Samt nordisk utseende siden jeg har det (fikk ikke velge, men de ser vel på det). Men vi har kanskje vært for snevre siden det går tregt. Er litt frustrert nå. En ting jeg i alle fall har lært og som jeg anbefaler er å ikke vente for lenge opp mot maks alder på 46. Har nå 1 år igjen til det og ser tiden går alt for fort uten at noe skjer. Er jo ikke sikkert man lykkes på første forsøk. Hadde jeg visst dette, så hadde vi begynt før. Men så var det det med å være klar da... Håper dere finner ut av det ❤️❤️
Gått tregt med dere også ja. Hos meg er det ikke alder som gjør at jeg har det travelt. Men en endometriose og adenomyose som får herje fritt og ødelegger forholdene inni kroppen. Vi kryssa av på omtrent alt som gikk an. Eneste vi takker nei til er donor med rødt hår. Så det skulle jo ikke være så vanskelig å finne donor til oss, men jaggu tar det sin tid uansett. Håper de finner donorer til oss begge nå rimelig snart. Spøker for innsett på denne siden av jul da.

Gått tregt med dere også ja. Hos meg er det ikke alder som gjør at jeg har det travelt. Men en endometriose og adenomyose som får herje fritt og ødelegger forholdene inni kroppen. Vi kryssa av på omtrent alt som gikk an. Eneste vi takker nei til er donor med rødt hår. Så det skulle jo ikke være så vanskelig å finne donor til oss, men jaggu tar det sin tid uansett. Håper de finner donorer til oss begge nå rimelig snart. Spøker for innsett på denne siden av jul da.
Utrolig kjedelig og stressende å vente så lenge! Håper virkelig dere får gode nyheter ila oktober! :Heartred

Takk :Heartred Håper veldig at de finner en donor til dere også snart! Rart at det skulle ta så lang tid.. men tipper det snart er rett rundt hjørnet :Heartred:Heartred
Ja vi får virkelig håpe det. Tiden går plutselig alt for fort, men samtidig så tregt. God helg ❤️

Ja vi får virkelig håpe det ❤️❤️ Ja fra å håpe på innsett i oktober eller november, så går det plutselig over til januar. I jula er det vel stengt. Og så står jo livet på vent ellers, for føler jeg ikke kan reise bort i de tidene man kanskje kan få innsett. Samt at kan jo hende det ikke blir godt resultat med donor, må prøve flere ganger etc. Men får virkelig tro vi kan få komme igang snart og lykkes. ❤️❤️

Ja og hadde jo utslag på testen jeg også. Gått på antibiotika og skal ta Prednisolon ved innsett.

Ja og hadde jo utslag på testen jeg også. Gått på antibiotika og skal ta Prednisolon ved innsett.
Ja nå ser jeg jo at jeg til og med har liket den posten fra deg, sorry! Godt du tok testen før du begynte å sette inn dyrebare donoregg! Har troa at det skal gå for dere når dere først kommer igang :Heartred

Ååå så stas❤️ Så glad på dine vegne, må være den beste følelsen! Kjenner at den neste uken kan ikke gå fort nok til det er vår tur på først UL også
Takk :Heartred Ja fint å se, men samtidig skummelt å skulle starte å glede seg altfor mye :nailbiting:
Når har dere time til UL?

Back
Topp