Skravletråd donasjon

Hei ❤️

Gratulerer til dere med posetiv test. Så utrolig hyggelig å plutselig se dere er i gang ❤️

En stund siden jeg var her nå. Gikk litt i kjelleren etter negativt ivf i mai og har vært uvisshet om når det ble i gang med ED ❤️ nå er kontrakten signert for Diers i Danmark og jeg velger åpen kontakt. Hun jeg har på første plass som er lik meg har flere før meg og da må jeg evt vente 6 måneder. 2 har akkurat donert så må vente en måned og 3 er mye høyere enn meg. Blå øyne. Ja helt annerledes enn meg. Men egentlig klar så fort som mulig. Så er vanskelig.

Hvordan valgte der donor?

Hvor lenge måtte dere vente på donor?

Masse klemmer fra meg ❤️
Vi har også valgt eggdonasjon hos Diers. Valgte å stå på liste hos ca. 10 åpne donorer, og fikk tilbud om donor 2 dager etter at vi valgte ut aktuelle. Var ikke veldig kresne ved valget, men fikk allikevel en kjempeflott donor for oss. Donoren hadde allerede donert før vi var klare for innsett, veldig positivt! Fikk ut mange egg som ble befruktet til blastocyststadiet og deretter fryst. Det var visst rekord på antall på veldig lenge, og alle i øverste kvalitet. Vi trenger forøvrig bare gullegget

Vi valgte Diers istedetfor Maigaard pga nettopp det å selv kunne få se og velger donor. Ellers har vi vært fornøyde med Maigård ved vanlig IVF.

Får beskjed i morgen om siste GU viser klart for avreise og innsett. Er så utrolig spennende. Vårt første egginnsett fra donor.
 
Back
Topp