Vi blir nok å gå for 4 blastoer. Vi ønsker søsken så da er det greit å ha noen å jobbe med. Akkurat når vi skal i gang vet jeg ikke helt. Vi må spare opp mer penger først. Men blir forhåpentligvis i løpet av dette året
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skjønner jeg. Om vi lander på ED (som jeg tror vi gjør) tror jeg også vi går for 4 blastoer. Har vært i gamet lenge nok til å være forsiktig pessimist og tenker at det er greit å ha noe å gå på.Vi blir nok å gå for 4 blastoer. Vi ønsker søsken så da er det greit å ha noen å jobbe med. Akkurat når vi skal i gang vet jeg ikke helt. Vi må spare opp mer penger først. Men blir forhåpentligvis i løpet av dette året
Spennende! Man leser jo om folk som plutselig får en egenprodusert uten at det egentlig har virket sannsynlig!Har de siste dagene hatt veeeeldig ømme pupper og litt stikkinger i magen i går også. Og veldig matlyst. Hadde jeg ikke visst bedre kunne jeg nesten mistenkt at jeg var gravid ville isåfall vært første gang vi fikk det til «naturlig» i løpet av 10 år med ubeskyttet sex venter mensen på onsdag/torsdag. Fælt å få forhåpninger også, får prøve å leve som normalt og vente med testing til evt IKM
Ja har lest om alle disse, og har alltid synes det var litt rart. Nå skal det sies at det er var prøveperioder før ivf hvor jeg har vært sikker på at jeg har vært gravid men så fått mensen typ 3-4 dager for sent. Jeg er jo vanligvis som en klokke så har tenkt etterpå at det kanskje har vært en kjemisk hver gang.Spennende! Man leser jo om folk som plutselig får en egenprodusert uten at det egentlig har virket sannsynlig!
Å det er så tungt dette her du som har preppet kroppen i evigheter også. Fikk dere noen på frys? Jeg også jobber meg gjennom følelsen av skuffelse. Det føles virkelig så urettferdig dette herHei nå er jeg på dag 10 etter innsett av blasto. Har tatt en babyplan stav test, men holdt den bare 5 sek i oppsamlet urin i morges og den ble negativ… har alt av symptomer, går på crinone og østrogen. Jeg skal kjøpe 2 pk clear blue også og ta.. bare veldig veldig skuffet
Ja, nå skal jeg faktisk i et jobbintervju (liten jobb), for å spe på til ny tur.. vi har enda 7 blasto på frys, men surt uansett mtp reiseutgifterÅ det er så tungt dette her du som har preppet kroppen i evigheter også. Fikk dere noen på frys? Jeg også jobber meg gjennom følelsen av skuffelse. Det føles virkelig så urettferdig dette her
Klart det er veldig surr, men med slik fangst er jeg sikker på at dere vil lykkes før eller sidenJa, nå skal jeg faktisk i et jobbintervju (liten jobb), for å spe på til ny tur.. vi har enda 7 blasto på frys, men surt uansett mtp reiseutgifter
Ja, idag er iallefall en sår dag, så går det seg til igjen etter hvert test nr 2 var også negativ og beskjeden til maigaard sendt. Blir godt å slippe piller og krem nåKlart det er veldig surr, men med slik fangst er jeg sikker på at dere vil lykkes før eller siden
Ja, idag er iallefall en sår dag, så går det seg til igjen etter hvert test nr 2 var også negativ og beskjeden til maigaard sendt. Blir godt å slippe piller og krem nå
Ja, idag er iallefall en sår dag, så går det seg til igjen etter hvert test nr 2 var også negativ og beskjeden til maigaard sendt. Blir godt å slippe piller og krem nåKlart det er veldig surr, men med slik fangst er jeg sikker på at dere vil lykkes før eller siden
erfarinene er god der veldig tydelige beskjeder, dem svarer veldig fort på spørsmål man har jeg fikk iallefall et godt inntrykk. Vi prøver igjen nermere våren når kroppen får vært seg selv litt igjenUff så kjipt! Man vet jo at det kan gå sånn, også er det likevel så utrolig vondt og skuffende når den negative beskjeden kommer.
Hvordan er erfaringen med Maigaard?
Der kom mensen gitt, så da kan hvertfall blodprøve tasSpennende! Man leser jo om folk som plutselig får en egenprodusert uten at det egentlig har virket sannsynlig!
Lykke til med veien videre og valgene fremfor dere.Der kom mensen gitt, så da kan hvertfall blodprøve tas
Ikke kommet noe særlig lenger enn deg. Venter på journaler fra sykehus sånn at det kan sendes inn til Medicus. Regner med at det tar sin tid.Da har vi landet på ED, håper papirarbeid går fort! Vi var litt frem og tilbake mtp «pakke» med 2 eller 4 egg (Medicus) men har landet på 2 egg, vi skal jo ikke ha mer enn ett ønskebarn til, og hvis det ikke går med de to første er det kanskje bedre å satse på en annen donor..? Selv om det da blir ny ventetid etc…
Blir nervepirrende det her! Andre som har kommet videre i sin prosess? <3
Ja at det skal ta så lang tid? Ba om journal fra Porsgrunn for flere uker siden, snakket med dem for to uker siden og da lå den visstnok klar for å sendes, men de har fortsatt ikke sendt den.Ikke kommet noe særlig lenger enn deg. Venter på journaler fra sykehus sånn at det kan sendes inn til Medicus. Regner med at det tar sin tid.
Ja ganske vilt at det skal ta sånn tid. Fikk mail i dag om at de har så mye å gjøre og dårlig kapasitet sånn at jeg må forvente å ikke få noe journal før sånn 60 dager. Kjenner jeg blir oppgitt.. men jeg regna jo med det kom til å ta tid, så derfor bestilte jeg nå i god tid før vi faktisk trenger den. Regner med vi vil være klar med papirer og alt sånn fra Mai en gang. Så her er det bare å være tålmodig.Ja at det skal ta så lang tid? Ba om journal fra Porsgrunn for flere uker siden, snakket med dem for to uker siden og da lå den visstnok klar for å sendes, men de har fortsatt ikke sendt den.
Men tenker at det ikke har så mye å si så lenge det er ED vi går for uansett … selv om det virker litt unødvendig at det skal ta så lang tid å putte noe i en konvolutt og sende.
Masse lykke til må dere betale pr innsett av de 2 eller 4 eggene og?Da har vi landet på ED, håper papirarbeid går fort! Vi var litt frem og tilbake mtp «pakke» med 2 eller 4 egg (Medicus) men har landet på 2 egg, vi skal jo ikke ha mer enn ett ønskebarn til, og hvis det ikke går med de to første er det kanskje bedre å satse på en annen donor..? Selv om det da blir ny ventetid etc…
Blir nervepirrende det her! Andre som har kommet videre i sin prosess? <3