Har gjort det samme som deg her og «lest meg opp en stund», og da jeg så det første innlegget du skrev her måtte jeg bare ta bladet fra munnen
Er like gammel som deg og nå har vi 6 IVF-forsøk bak oss… dvs, det kan vel knapt kalles forsøk, for av disse har kun èn runde ført til innsett- og da negativt. De andre har blitt avbrutt på ulike stadier- siste gang måtte jeg gjennom uttak hvor det viste seg at alle eggposene var tomme. Grusomt.
Nå er jeg helt utslitt og rådvill. På de to årene vi har holdt på har fertiliteten min også sunket drastisk. AMH har gått fra 11 til 2 på de årene. I tillegg responderer jeg omtrent ikke på stimulering, så får man ikke egg er man jo like langt.
Til nå har vi egentlig sagt at donasjon er helt uaktuelt for oss, men rart hva som skjer med innstilling når andre alternativ uteblir. Jeg veksler mellom å være veldig lei meg for hele situasjonen samtidig som det føles «absurd» å ha kommet hit. I min naivitet har jeg tenkt at det kommer til å løse seg, men nå er vi plutselig på vei mot å bli en del av den statistikken over de det faktisk ikke løser seg for.
Så ja- mange tanker, ikke bestemt oss enda og det er vel en prosess det også. Så det er til stor hjelp å lese hva andre her skriver <3 Og trist å også kjenne igjen «nick»/kallenavn på de jeg husker igjen fra vi begynte prøvingen naturlig… alt vi ikke visste da…