Skravletråd donasjon

Har ikke hørt noe fra medicus om donor har hatt egguttak....fikk vite for 1 mnd side at uttak skulle være i uke 24.
Jeg har så lite tro på at vi skal rekke d her før jeg blir 46 år
Finnes det noe måte å "bøye reglene" på? Er det fks aktuelt at embryoene blir i Finland og du reiser dit?
Skal du ha styrt eller naturlig syklus? Er det slik at du kanskje kan begynne på med medisiner slik at du er klar til innsett med en gang embryoene kommer?
 
Aiaiai.... første innsett av donoregg i morgen... tar meg i å google statistikk hele tiden. Har jo blitt lett gravid på innsett fra egne egg. Har vel blitt gravid 3 ganger på egenhånd og ved 9 av 12 innsett (tror jeg, går jo i surr til slutt). Og det gjør at jeg har håp. Noe som er sykt skummelt. Kommer til å bli så redd dersom dette innsettet blir negativt :( prøver å forberede meg mentalt, men det er vanskelig altså.
 
Aiaiai.... første innsett av donoregg i morgen... tar meg i å google statistikk hele tiden. Har jo blitt lett gravid på innsett fra egne egg. Har vel blitt gravid 3 ganger på egenhånd og ved 9 av 12 innsett (tror jeg, går jo i surr til slutt). Og det gjør at jeg har håp. Noe som er sykt skummelt. Kommer til å bli så redd dersom dette innsettet blir negativt :( prøver å forberede meg mentalt, men det er vanskelig altså.
Lykke til! ❤️

Jeg hadde en kjemisk på mitt første innsett, men så gikk det på andre!

Jeg vet ikke om det er trøst eller motsatt, men man kommer jo dessverre aldri opp i 100 % sjanse for å lykkes. Så du kan gjøre alt rett, klinikken gjøre alt rett, embryoet kan være fantastisk, men likevel må man ta "flaks" med i beregningen. Fordelen med donoregg er jo at sjansen for å lykkes forbedres noe innmari, så det blir som å ha kjøpt 7 av 10 lodd, heller enn bare 1 av 10.

Skjønner at det føles skummelt. Skal krysse fingrene for deg!
 
Lykke til! ❤️

Jeg hadde en kjemisk på mitt første innsett, men så gikk det på andre!

Jeg vet ikke om det er trøst eller motsatt, men man kommer jo dessverre aldri opp i 100 % sjanse for å lykkes. Så du kan gjøre alt rett, klinikken gjøre alt rett, embryoet kan være fantastisk, men likevel må man ta "flaks" med i beregningen. Fordelen med donoregg er jo at sjansen for å lykkes forbedres noe innmari, så det blir som å ha kjøpt 7 av 10 lodd, heller enn bare 1 av 10.

Skjønner at det føles skummelt. Skal krysse fingrene for deg!
Så fint svar, tusen takk ❤️ det er kanskje dette med økt håp som er ekstra skummelt. Det gjør at håpet om å lykkes er høyere enn det har vært på minst 7 innsett :nailbiting:

Takk for gode ønsker!
 
Da vet vi litt.
6 modne egg, 5 ble befruktet. Så får vi vite om noen dager hvor mange som blir fryst. Men innsett blir ikke før august
Så nå har jeg så lite tro på d her at d e heilt jævlig faktisk
 
Da vet vi litt.
6 modne egg, 5 ble befruktet. Så får vi vite om noen dager hvor mange som blir fryst. Men innsett blir ikke før august
Så nå har jeg så lite tro på d her at d e heilt jævlig faktisk
Når fyller du dag! Kjempebra befruktning da, håper det blir mange blastoer! Har du tanker om evnt to inn? Kan du starte medisiner i juli slik at du er klar til innsett rett etter de åpner?
 
I november.
Jeg kommer til å kreve å få satt inn 2.
Får vi nok feks 5 blasto så rekker vi jo ikke bruke de...om vi er heldige å få full klaff ...de blir jo destruert når jeg fyller 46
 
Her ble første innsett negativ. Jeg er jo bortakjemt på den måten at de fleste av våre innsett (10 av 15 innsett) har jeg blitt gravid på. Så det var litt annen type vondt. Jeg hadde nesten forventet å bli gravid når vi har blitt det så mange ganger på dårlige egg... ikke det da, tar ingenting for gitt. Håper veldig på nytt innsett I august.
 
Her ble første innsett negativ. Jeg er jo bortakjemt på den måten at de fleste av våre innsett (10 av 15 innsett) har jeg blitt gravid på. Så det var litt annen type vondt. Jeg hadde nesten forventet å bli gravid når vi har blitt det så mange ganger på dårlige egg... ikke det da, tar ingenting for gitt. Håper veldig på nytt innsett I august.
så kjipt. Kjenner igjen følelsen. Hvilke støttemedisiner gikk du på?
 
så kjipt. Kjenner igjen følelsen. Hvilke støttemedisiner gikk du på?
Hei! Beklager sent svar! Av og til leser jeg ting i ørska og glemmer helt av det ❤️

Jeg gikk på prednisolon, klexane og estradot etter eggløsning. Det var nok ikke noe med støttemedisin å gjøre. Det å bli gravid har absolutt ikke vært problemet, vi har vært gravide 12 ganger før...

Hva er din historie? :)
 
Back
Topp