Skravletråd donasjon

Ja er som HappyMom86 sier. Første innsett er inkl i prisen, og de neste innsettene koster 16 000 per gang.
4000 billigere enn på spiren da, men annerledes der er er man velger ikke hvor mange egg man får, der får man alle eggene som blir befrukta og fryst
 
4000 billigere enn på spiren da, men annerledes der er er man velger ikke hvor mange egg man får, der får man alle eggene som blir befrukta og fryst
Det gjør man selvsagt hos medicus også, forskjellen er at du kan på forhånd betale for minst 4 stk slik at du ikke risikerer å få færre embryo.
 
4000 billigere enn på spiren da, men annerledes der er er man velger ikke hvor mange egg man får, der får man alle eggene som blir befrukta og fryst
Hos Medicus kan du velge om de skal jobbe for å få to blastoer eller om de skal jobbe for å få fire blastoer. Velger man fire, men får fler, så betaler man ikke noe ekstra. Velger man fire, og får to, så betaler man bare for to. Og velger man to og får tre eller fler, betaler man litt mer.
 
Da gjenstår det bare for mannen å ta klamydia prøve, så blir papirene sendt til Finland fikk plutselig litt second thoughts, kanskje vi skulle forsøkt ett uttak selv først
 
Ja ganske vilt at det skal ta sånn tid. Fikk mail i dag om at de har så mye å gjøre og dårlig kapasitet sånn at jeg må forvente å ikke få noe journal før sånn 60 dager. Kjenner jeg blir oppgitt.. men jeg regna jo med det kom til å ta tid, så derfor bestilte jeg nå i god tid før vi faktisk trenger den. Regner med vi vil være klar med papirer og alt sånn fra Mai en gang. Så her er det bare å være tålmodig.

Jeg greier heldigvis å roe helt ned. Nå har vi holdt på med IVF siden 2021... noen måneder til med venting får tåles. Donor må jo letes opp og så skal de ha uttak og så skal det sendes til Norge. Regner ikke med å være gravid før tidligst utover høsten. Kanskje neste år? Jeg skal være fornøyd om vi rekker å få baby før jeg blir 40 år. :bag:
Hvordan går det? Har du fått journalene ennå?

Her dumpet journalene fra Porsgrunn ned i postkassen sent forrige uke, da har de brukt over en måned. Og i følge sekretæren lå de jo klare til utsendelse etter en uke, så det er bare det å legge det i en konvolutt og sende som har tatt tre uker ekstra…

De sier at de nå bare venter på svar på urinprøve for mannen, og så kan de sende papirene over Finland. Håååper det går fort. Kanskje for mye å forvente at det kan bli et innsett allerede i juni, men..
 
Hvordan går det? Har du fått journalene ennå?

Her dumpet journalene fra Porsgrunn ned i postkassen sent forrige uke, da har de brukt over en måned. Og i følge sekretæren lå de jo klare til utsendelse etter en uke, så det er bare det å legge det i en konvolutt og sende som har tatt tre uker ekstra…

De sier at de nå bare venter på svar på urinprøve for mannen, og så kan de sende papirene over Finland. Håååper det går fort. Kanskje for mye å forvente at det kan bli et innsett allerede i juni, men..
Nei ikke noe journal her. Forventer ikke på minst en måned enda. Ting tar tid. Nå skal jeg sette inn siste embryoet vi hadde på frys og så ser vi hvordan det går.
 
Nei ikke noe journal her. Forventer ikke på minst en måned enda. Ting tar tid. Nå skal jeg sette inn siste embryoet vi hadde på frys og så ser vi hvordan det går.
Åh spennende, når er innsett? Husker ikke om du har sagt det før, men hvor mange innsett har dere hatt med egne egg?
 
Trenger råd! ❤️
Er i Spania og skal ha innsett i morgen, 5 dagers blasto. Planen var å sette inn 2 men er blitt veldig usikker! Har time kl 11:30 på klinikken så må ta en avgjørelse før jeg drar.

Det jeg har tenkt:
- to, slik at de har selskap i hverandre. Har en gutt på åtte år og han er veldig alene uten søsken
- skeptisk fordi jeg lurer på om det blir altfor krevende for vårt parforhold
- skeptisk pga økt risiko

Trenger sårt råd! Noen som kan tebke høyt sammens Med meg?
 
Trenger råd! ❤️
Er i Spania og skal ha innsett i morgen, 5 dagers blasto. Planen var å sette inn 2 men er blitt veldig usikker! Har time kl 11:30 på klinikken så må ta en avgjørelse før jeg drar.

Det jeg har tenkt:
- to, slik at de har selskap i hverandre. Har en gutt på åtte år og han er veldig alene uten søsken
- skeptisk fordi jeg lurer på om det blir altfor krevende for vårt parforhold
- skeptisk pga økt risiko

Trenger sårt råd! Noen som kan tebke høyt sammens Med meg?
Tenker: hvis du allerede har et barn fra før, ville jeg definitivt satt inn ett. Det er jo alltid en mulighet å sette inn et til ved en senere anledning? Det er krevende med tvillinger, men jeg tenker også at det er såpass mye risiko for for tidlig fødsel etc at det ikke ville vært verdt det for meg. Med blastoer fra donoregg er jo sjansen for tvillinger skyhøy når du setter inn to også..
 
Tenker: hvis du allerede har et barn fra før, ville jeg definitivt satt inn ett. Det er jo alltid en mulighet å sette inn et til ved en senere anledning? Det er krevende med tvillinger, men jeg tenker også at det er såpass mye risiko for for tidlig fødsel etc at det ikke ville vært verdt det for meg. Med blastoer fra donoregg er jo sjansen for tvillinger skyhøy når du setter inn to også..
Takk! Jeg blir 45 i år så føler det blir for sent å sette et til når jeg er 47 og mannen 52..derfor har jeg vurdert to.
 
Back
Topp