Spesielt når man skal på julebord dagen etter og har hårvask inkludert hårkur, skrubb og full barbering på menyen...
Jeg fryser bare ved tanken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spesielt når man skal på julebord dagen etter og har hårvask inkludert hårkur, skrubb og full barbering på menyen...
Nå leker de fint sammen på loftet og jeg benytter muligheten til å ta igjen litt av det jeg skulle gjort ifølge masterplanen min til jul.Godt de er på bedringens vei![]()
Jeg også!Jeg fryser bare ved tanken!
Det er det[emoji4] men aktiviteter og slik starter kl 10 så egentlig greit å være der til da.Hehe kjekt kunne levere sent da
min hver eneste natt når jeg skal snu meg rundt i sengen våkner jeg fordi puppene er så ømme og når jeg står opp så kjennes det ut som de skal sprekke
veteran det mulig for brystbetennelse veldig tidlig i svangerskapet?Mhm her er det dagsplan og ukesplaner så følger godt med hva som skjer hver dagDet er det[emoji4] men aktiviteter og slik starter kl 10 så egentlig greit å være der til da.
Det har vi og. Så går som regel greit, pluss at de har forståelse for at ting går litt tregt om dagen.Mhm her er det dagsplan og ukesplaner så følger godt med hva som skjer hver dag
JobbKjøre i bhg, dra å handle bursdagsgave, sove, hente i bhg, middag også bursdag[emoji4]
Enn du?
Den er finVeldig . Søt film
a Christmas prince
Det gjør jegJobber du enda i bhg?![]()
De er teite deDritkjedelig å vente på pakker. Julegaven til eldste fra besteforeldrene (jeg måtte bestille) har ligger i oslo siden 26/11 og venter på å bli sendt nordover. Postnord ass [emoji849]
Uff det er så vont att ikkje få sove. Men vet du om de kan se muskelskader på MR?Ah. Skal også i mr snart. Røngten først. Har også sånne smerter som hindrer både bevegelse og nattesøvn. Står på tramadol, ibux og paracet nå
Nå skal vi se Jul i Svingen![]()
Øyebetennelse som behandles med antibiotika kan gå i bhg, sier legen. Og nasjonale retningslinjer. Og det går sikkert greit.
Men søstra som kastet opp i morges har sluttet med det, men ikke begynt å spise igjen. Spiste frokost. Men ikke lunsj eller middag og vil ikke ha kveldsmat. Og har fått feber. Så hun blir hjemme i morgen. Så da vurderer jeg å ha lillesøster også hjemme siden jeg likevel må være her. Mannen må på jobb i morgen, men når ingen skal til legen bør jeg kunne sjonglere to stykker selv tenker jeg.
Hun skal dyppes tre ganger i døgnet. Men én medisin det står normal dosering to ganger i døgnet på. Men legen har ofte utradisjonelle behandlinger, vet jeg og sa de på apoteket. Usikker på om jeg skal ta 2 eller 3...
Hun fikk sove sammen med oss likevel. Hun sov i sin seng fram til mating da. Hun kan jo sove alene, men det er så lite poeng i det når hun krever mat flere ganger om natten.
Vant konkurranse idag![]()
![]()
Aha. Går bra på bup?
God bedring til begge barna[emoji4]