Skravletråd Desember

God morgen :) er det sånn att man bør ringa selv till legekontoren og spør efter svart angående MR svaren eller bruker legen høre av seg??

Her tar legen kontakt om det er noe galt[emoji4] hører man ikke noe så er alt fint..

Mønstertegning og sorteringsdag :)
b79dcc101532d942c779938138c37e03.jpg
Spennende! Hva står på sy planen nå da?

God formiddag.

Langt på dag før jeg kom meg inn i skravletråden i dag

Tidlig i morges kom mellomste på døra sånn litt etter alarmen og sa hun hadde vondt i magen. Plaget med forstoppelse så vi sa hub kunne legge seg inntil husets største vaemeflaske, faren.

Der lå hun et lite minutt før hun spratt ut av senga. "eller så må jeg kaste opp!" sa hun. Og jada. Omgangssyke på plass.

I går vurderte vi hvem av oss som skulle være hjemme med yngste som i dag var enda rødere på øynene så jeg ringte legen.

Konklusjonen vår ble at jeg har sykt barn og han har hjemmekontor med noe laber innsats. Så passet han mellomste mens jeg var hos legen med yngste.

Ja, og nå gikk de to badet for hun var kvalm. Men hun sovna på fanget hans

Usj da[emoji13] masse god bedring!

Mhm :)
Problemet er at ryggen ikke liker det noe særlig, men men. Ryggen klarte seg mye bedre sist gang så

Kjenner til den. Har muligens fått prolaps etter siste svangerskapet. Får se etter røngten hva den viser. Og kroppen er blitt så svak at jeg må lære opp hver kroppsdel å bruke riktig. Går med enorm svai som om jeg skulle vært gravid

Ungene lagt (selv om 7 åringen ligger og roper, og akkurat nå kom opp i stuen) og jeg har landet på sofaen... får se når poden sovner i kveld! Snart EL, så må kjøre på med litt happy humping i kveld :p

Ungene lagt (selv om 7 åringen ligger og roper, og akkurat nå kom opp i stuen) og jeg har landet på sofaen... får se når poden sovner i kveld! Snart EL, så må kjøre på med litt happy humping i kveld :p

Lykke til med humping. Hahha :p [emoji85]

Frisk er nå mellomste åpenbart ikke.

Spiste ikke lunsj, da sovna hun i stedet.

Tomatsuppe med pølse og makaroni til middag, favoritten. Nei. Ikke matlyst.

Yngste og eldste spiser masse da

Stakkars lille...[emoji20] håper hun er kjapt på beina igjen!

Back
Topp