Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgener det sånn att man bør ringa selv till legekontoren og spør efter svart angående MR svaren eller bruker legen høre av seg??
Hadde faktisk vært åpen for å vurdere det![]()
God morgen damer
Her er det fri idag og skal bare slappe av, vasket og ryddet igår. I dag er det bare ukeshandling
Haha! Jepp!!7 kjappe år kan man si![emoji28]
Vis vedlegget 237949 Da var kransen på døren
Huff daJa. Plages med kronisk betennelse i huden etter hvert svangerskap. Og går på sterke tabletter for det. Som gir utslag i tette poter og tørr hud. Så da blir det godt![]()
Spennende! Hva står på sy planen nå da?Mønstertegning og sorteringsdag![]()
![]()
Huff da
God formiddag.
Langt på dag før jeg kom meg inn i skravletråden i dag
Tidlig i morges kom mellomste på døra sånn litt etter alarmen og sa hun hadde vondt i magen. Plaget med forstoppelse så vi sa hub kunne legge seg inntil husets største vaemeflaske, faren.
Der lå hun et lite minutt før hun spratt ut av senga. "eller så må jeg kaste opp!" sa hun. Og jada. Omgangssyke på plass.
I går vurderte vi hvem av oss som skulle være hjemme med yngste som i dag var enda rødere på øynene så jeg ringte legen.
Konklusjonen vår ble at jeg har sykt barn og han har hjemmekontor med noe laber innsats. Så passet han mellomste mens jeg var hos legen med yngste.
Ja, og nå gikk de to badet for hun var kvalm. Men hun sovna på fanget hans
Er jo fantastisk å bære frem et barn når kroppen da liker å være gravid![]()
Spennende! Hva står på sy planen nå da?
Aha. Går bra på bup?Du hadde ihvertfall nok planer[emoji1]
Jeg har vært på adventskonsert på skolen, på Bup med mellomste, på speideren med eldste og nå kveldsmat[emoji2]
Godt han som regel har med pakker[emoji28]
Mhm
Problemet er at ryggen ikke liker det noe særlig, men men. Ryggen klarte seg mye bedre sist gang så
2 nye gensere gitt . Nå venter jeg ved elite foto på et bilde. Frister med en frappe på mc’en![]()
Kjøpte julestjerne I dag. Forholdsvis fornøyd![]()
Ungene lagt (selv om 7 åringen ligger og roper, og akkurat nå kom opp i stuen) og jeg har landet på sofaen... får se når poden sovner i kveld! Snart EL, så må kjøre på med litt happy humping i kveld![]()
Frisk er nå mellomste åpenbart ikke.
Spiste ikke lunsj, da sovna hun i stedet.
Tomatsuppe med pølse og makaroni til middag, favoritten. Nei. Ikke matlyst.
Yngste og eldste spiser masse da