Skravletråd Desember

Godt de er på bedringens vei :)
Nå leker de fint sammen på loftet og jeg benytter muligheten til å ta igjen litt av det jeg skulle gjort ifølge masterplanen min til jul.

Dvs. Jeg forsøker nå å rydde og støvsuge den gangen jeg skulle ta sist mandag
Men hunden mener visst at jeg heller skal ta henne ut i hagen

Må bare lufte littegrann da Mannen er lei av å høre på klagingen :shifty:min hver eneste natt når jeg skal snu meg rundt i sengen våkner jeg fordi puppene er så ømme og når jeg står opp så kjennes det ut som de skal sprekke:woot: veteran det mulig for brystbetennelse veldig tidlig i svangerskapet?

Liten sofapause.

Gangen er ikke (ferdig) ryddet til støvsuging enda, jeg tok en pause fra det med å brette klær for trommelen var ferdig og vaskemaskina, og det var en haug med klær som måtte brettes (og så er snart trommelen ferdig igjen og jeg måtte tømme trkeskapet da vaskemaskina var ferdig og den er godt igang igjen med noe som skal i trommelen... og sånn går nå dagen.

Men jeg HAR virkelig lyst å få støvsuget gangen til mannen kommer hjem, det vil synes så godt. Også har jeg lovet ungene å skifte på sengene til julesengetøy, vi skulle egentlig gjøre det i helga men det ble utsatt da det kom omgangssyke, jeg sa at vi tar det nr hun er blitt frisk, og det er i dag. Så nå skal det andre av og juletøyet på :)

Jeg måtte bare sette meg ned litt, jeg er sliten.

Det er ikke en rydde-huset-dag jeg har, det er en sykt-barn-dag, absolutt, men de leker altså på rommet til mellomste, dvs ca vegg i vegg med der jeg holder på, og komme ut og snakker med meg innimellom. Eller krever bleieskift. Eller mekling. Og jeg synes yngste burde sove men hun er ikke enig, så vi får se.

Ah. Skal også i mr snart. Røngten først. Har også sånne smerter som hindrer både bevegelse og nattesøvn. Står på tramadol, ibux og paracet nå
Uff det er så vont att ikkje få sove. Men vet du om de kan se muskelskader på MR?

Øyebetennelse som behandles med antibiotika kan gå i bhg, sier legen. Og nasjonale retningslinjer. Og det går sikkert greit.

Men søstra som kastet opp i morges har sluttet med det, men ikke begynt å spise igjen. Spiste frokost. Men ikke lunsj eller middag og vil ikke ha kveldsmat. Og har fått feber. Så hun blir hjemme i morgen. Så da vurderer jeg å ha lillesøster også hjemme siden jeg likevel må være her. Mannen må på jobb i morgen, men når ingen skal til legen bør jeg kunne sjonglere to stykker selv tenker jeg.

Hun skal dyppes tre ganger i døgnet. Men én medisin det står normal dosering to ganger i døgnet på. Men legen har ofte utradisjonelle behandlinger, vet jeg og sa de på apoteket. Usikker på om jeg skal ta 2 eller 3...

God bedring til begge barna[emoji4]

Hun fikk sove sammen med oss likevel. Hun sov i sin seng fram til mating da. Hun kan jo sove alene, men det er så lite poeng i det når hun krever mat flere ganger om natten.

Da er det vel lettest å ha henne i voksensenga ja[emoji2]

Vant konkurranse idag :p
8dcb24ba666136364af99d7a082a0bbf.png

Gratulerer til deg[emoji1]

God bedring til begge barna[emoji4]

Jotakk, de er heldigvis i bra form nå så planen er skole og bhg i morgen, bare ingen har smittet noen andre!
Det er nissegrøt på sfo i morgen så det vil nok hun som gleder seg til å få gå på skole ha med seg.

Back
Topp