Måtte opp jeg og, for han stelte bare også måtte han dra på jobb. Men greit å slippe en kamp.Får håpe litt hvile hjelper. Her har jeg ikke noe valg. Må opp med mitt drittbekken og rygg uansett [emoji14] og legge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte opp jeg og, for han stelte bare også måtte han dra på jobb. Men greit å slippe en kamp.Får håpe litt hvile hjelper. Her har jeg ikke noe valg. Må opp med mitt drittbekken og rygg uansett [emoji14] og legge
Kl 09 skal eldste gå å ta vaksine. Jeg må nok nesten møte opp da jaLivredd nåler hu. Men vaksiner skal tas.
Da skal jeg se den i dag[emoji6]Veldig . Søt film
a Christmas prince
Her er det og snart levering i bhg[emoji4] kanskje vi rekker det før 10 i dag[emoji28]God morgenher spises det havregrøt nå . Levere i barnehagen snart
![]()
Må i veien å kjøpe bursdagsgave og i bursdag i kveld. Ellers skal jeg sove en time, dårlig med søvn i natt og tidlig morgen.
Hvordan er formen hos de syke?
Åååh adventsstjernene jeg venter på har ligget på samme sted i 2 dager...
Lurer på når fe blir sendt videre
God morgenher spises det havregrøt nå . Levere i barnehagen snart
![]()
Måtte opp jeg og, for han stelte bare også måtte han dra på jobb. Men greit å slippe en kamp.
VeldigDeilig med fri![]()
Jepp. Så er det tilbake i morgenFri idag og?![]()
Lykke til
Lykke til. Vaksiner er viktig, så godt at hun har en mamma som støtter henne når slikt skal skje
Håpe det gikk greit[emoji4]
Takk. Ja. Har snakka masse om det å ta vaksiner. Hvor viktig det er. Hva som kan skje. At vi gjør det for oss selv og for felleskapet.Vaksinene er viktigelykke til
Så bra det går rett vei nåRoslig stund i sofaen med "klart eg kan" på tv og go'jentene slapper av. Fra sånn "37,5, dette kan slå begge veier" når hun sto opp er mellomste nå feberfri. Så dette blir bra, i morgen blir det skole, bhg og jobb! Lillemor har heller ikke feber, og er hakket mindre rød på øynene. Litt puss i går kveld, men ikke utviklet seg til noe mer. Liker ikke øyedråpene men det går nå et vis og det virker åpenbart så da er jeg fornøyd
Eg vet ikkje om det syns på Mr. Eg har ej vart på noen behandling enda. Står på naproxen per idag. Skall till legen imon igjen .Slitasje burde vel synes på MR? Har du vært å fått behandling for det?
Ja verkligen må finna ut av vad det er som gjør så vont .Så kjedelig når de ikke finner noe!
Vi børjar med naproxen og Mr så skall eg till legen igjen imon og se Hur vi går vidare. Før nær eg vaknar om natten av smerter så er det noen me må gjør medEr du under utredning ?
Nei det vara sekreter eg snakk med skall till lege imon.Hadde ikke legen noen forslag??[emoji4]
Psykolog her også nå faktiskMorn morn. Her har eldste blitt levert i bhg mens jeg venter på psykologtimen om ti minutter![]()
God ideDa skal jeg se den i dag[emoji6]