HahaTydeligvis ( i følge mannen) så høres jeg ut som ett ‘damplokomotiv’ om nattenDet er det sjarmerende med å være mega høygravid , nemlig snorkingen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaTydeligvis ( i følge mannen) så høres jeg ut som ett ‘damplokomotiv’ om nattenDet er det sjarmerende med å være mega høygravid , nemlig snorkingen
![]()
Lurt[emoji6] Gleder meg til jeg kan drikke frappe igjen[emoji1]
Slitasje burde vel synes på MR? Har du vært å fått behandling for det?MR bilder var oki Enligt sekreter på legekontor.
Kan de vara muskler eller slitasje.? Va i all værlden er det som gjør så vont??![]()
Nr 3 eller 4[emoji4]Vis vedlegget 237964 Vis vedlegget 237965 Vis vedlegget 237966 Vis vedlegget 237967 Vis vedlegget 237968
Hvilken hadde dere valgt til ei på 8 år?
Hvirofor kan du ikke drikke nå?Lurt[emoji6] Gleder meg til jeg kan drikke frappe igjen[emoji1]
Deilig med hudpleie daVært hos fysio. Ordna meg hudpleietime på nyåret for gavekort. Rydding er på planen
Vis vedlegget 237964 Vis vedlegget 237965 Vis vedlegget 237966 Vis vedlegget 237967 Vis vedlegget 237968
Hvilken hadde dere valgt til ei på 8 år?

Svangerskapsdiabetes[emoji21] så greit å holde seg unna.Hvirofor kan du ikke drikke nå?![]()
Så fin[emoji4]Vis vedlegget 237972 Kjøpte meg en slik i sted.
Åhh nei da skjønner jegSvangerskapsdiabetes[emoji21] så greit å holde seg unna.
Mhm og 400,- avslagSå fin[emoji4]
Oj, det blir ei spennende natt! Hvor gammel er hun?Mannen har kastet ut lillejenta, så hun sover i egen seng nå. SPent på hvordan det skal gå!![]()
Den røde med sløyfe i sida, helt nydelig
Så fin!Vis vedlegget 237972 Kjøpte meg en slik i sted.
Så kjedelig når de ikke finner noe!MR bilder var oki Enligt sekreter på legekontor.
Kan de vara muskler eller slitasje.? Va i all værlden er det som gjør så vont??![]()
Ååå det hørtes delig ut! Håper du har kost deg masse.God morgen damer
Her er det fri idag og skal bare slappe av, vasket og ryddet igår. I dag er det bare ukeshandling
Mhm likte denSå fin!
Det er som her det da[emoji20] vi og bruker fort to timer før vesla sovner[emoji85]