Hehe sant . I går ble den halv 11 her nestenHer er det og snart levering i bhg[emoji4] kanskje vi rekker det før 10 i dag[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe sant . I går ble den halv 11 her nestenHer er det og snart levering i bhg[emoji4] kanskje vi rekker det før 10 i dag[emoji28]
Takk. Ja. Har snakka masse om det å ta vaksiner. Hvor viktig det er. Hva som kan skje. At vi gjør det for oss selv og for felleskapet.
Alt gikk fint. Hu som ikke hadde mamma med tok først. Null problem. Så tok hu andre som hadde si mamma med. Det gikk også fint. Så begynte mi å gråte bare av tanken på hu var neste og begynte allerede da å krisemaksimere det hele...
Så etter å ha prøvd ymse forslag og trøsting og slikt tok jeg og bretta opp armen hennes og tok hu i fanget mitt. Også så jeg på hs og hu så på meg og vi var enige. Så da måtte jeg bare holde godt gitt. 3 sekunder etter var det over.
Hu takka meg etterpå når hu fikk pusten tilbake da. For ellers hadde det aldri blitt gjort gitt.... Hu ville dog hjem etterpå. Men gikk over når hu fikk samla seg igjen. Satt å spilte kort med de to klassevenninnene. De måtte sitte 20 min så. Når jeg så alt gikk bra ga jeg en kos og gikk hjem.
Uff. Føler meg slem når jeg holdt fast gitt. Kjenner den. Når man ser hele skrekken til ungen... Men det hadde ikke blitt gjort ellers. Og det blir verre og verre jo lengre vi venter. Det ser jeg jo.
Hodet dundrer. Så tar meg en powernap. Må helst samle meg litt jeg også [emoji23]
Godt at det er gjort for denne gang.
Så bra det går rett vei nå![]()
Godt med en dag ekstra når man har mulighet for det[emoji4]De er på "bli frisk igjen"-nivå.
Yngste kunne nok vært i bhg men siden jeg uansett er hjemme med feber-jenta så får hun en dag ekstra hjemme.
Alt som ikke hu bestemmer selv er en kamp om dagen. Og med den store magen og bekkenet som ikke vil samarbeide, så er det ikke veldig lett.Ah. Så stellet er en kamp og?
Lykke til i morgen[emoji4]Eg vet ikkje om det syns på Mr. Eg har ej vart på noen behandling enda. Står på naproxen per idag. Skall till legen imon igjen .
Det ble den her også[emoji28]Hehe sant . I går ble den halv 11 her nesten
Hehe kjekt kunne levere sent daDet ble den her også[emoji28]
TakkLykke til i morgen[emoji4]
Nei. Min mann hater leger og slikt. Så det skjer nok ikke at han går der før han ligger for døden gitt [emoji23]
Hørtes ut som en drittnatt gitt. Sovna du til slutt?
Kl 09 skal eldste gå å ta vaksine. Jeg må nok nesten møte opp da jaLivredd nåler hu. Men vaksiner skal tas.
Ånei!!! Det er så fælt detEldste har en uvane å stå leeeenge i dusjen.
Han skulle dusje mens jeg var og handlet og fikk streng beskjed om å ikke bruke så lang til siden jeg trengte en lang dusj når jeg kom hjem..
Like etter jeg gikk i dusjen var det tomt for varmt vann....
Takk. Ja. Har snakka masse om det å ta vaksiner. Hvor viktig det er. Hva som kan skje. At vi gjør det for oss selv og for felleskapet.
Alt gikk fint. Hu som ikke hadde mamma med tok først. Null problem. Så tok hu andre som hadde si mamma med. Det gikk også fint. Så begynte mi å gråte bare av tanken på hu var neste og begynte allerede da å krisemaksimere det hele...
Så etter å ha prøvd ymse forslag og trøsting og slikt tok jeg og bretta opp armen hennes og tok hu i fanget mitt. Også så jeg på hs og hu så på meg og vi var enige. Så da måtte jeg bare holde godt gitt. 3 sekunder etter var det over.
Hu takka meg etterpå når hu fikk pusten tilbake da. For ellers hadde det aldri blitt gjort gitt.... Hu ville dog hjem etterpå. Men gikk over når hu fikk samla seg igjen. Satt å spilte kort med de to klassevenninnene. De måtte sitte 20 min så. Når jeg så alt gikk bra ga jeg en kos og gikk hjem.
Uff. Føler meg slem når jeg holdt fast gitt. Kjenner den. Når man ser hele skrekken til ungen... Men det hadde ikke blitt gjort ellers. Og det blir verre og verre jo lengre vi venter. Det ser jeg jo.
Hodet dundrer. Så tar meg en powernap. Må helst samle meg litt jeg også [emoji23]
Roslig stund i sofaen med "klart eg kan" på tv og go'jentene slapper av. Fra sånn "37,5, dette kan slå begge veier" når hun sto opp er mellomste nå feberfri. Så dette blir bra, i morgen blir det skole, bhg og jobb! Lillemor har heller ikke feber, og er hakket mindre rød på øynene. Litt puss i går kveld, men ikke utviklet seg til noe mer. Liker ikke øyedråpene men det går nå et vis og det virker åpenbart så da er jeg fornøyd
Vi børjar med naproxen og Mr så skall eg till legen igjen imon og se Hur vi går vidare. Før nær eg vaknar om natten av smerter så er det noen me må gjør med
Spesielt når man skal på julebord dagen etter og har hårvask inkludert hårkur, skrubb og full barbering på menyen...Ånei!!! Det er så fælt det![]()