Skravletråd Desember

Forøvrig ble mellomste ute til ca to minutter etter at mannen gikk for å se.... Det var noen som fyrte opp fyrverkeri i nærheten og da kom hun hjem

Ikke mye glad i fyrverkeri den frøkna nei. Kjøpt hørselsvern til henne til i morgen.

Mine to yngste bruker også hørselvern i morgen[emoji4]
 
Det samme her i grunn[emoji4] skal snart i familiemiddag, så da blir det fult kjør[emoji28]
Hvordan er det med deg?
Gikk det fint i familiemiddag? [emoji4] Vi har vært på legevakt med junior i dag for andre gang i jula. Sliter med øra, og nå sopp på tunga etter penicillinkur. Og kuren virka ikke engang. Bah. Har du hatt en fin jul? Og hvordan er det med deg? Her går det greit. Samme ståa, med enkelte fremskritt i helsevesenet. Skal på Ullevål 8.januar og skal ha EEG 17.januar, så får vi håpe Riksen finner tid til å planlegge en innleggelse i mellomtiden så jeg kan få en dato [emoji12]
 
Der var du![emoji1] har savnet deg her!!
Hvordan går det med deg?[emoji173]️
Her er jeg [emoji12] Så hyggelig å høre! Og lige så. Jeg har vært dårlig en lengre periode, så jeg har vært litt off. Men litt bedre igjen nå [emoji4] Jeg sliter med søvnparalyse, stoffskiftet og desverre svikt i orienteringen til tider så blir litt voldsomt, men følges godt opp [emoji4] Har du hatt en fin jul? [emoji16][emoji171]
 
Back
Topp