Skravletråd Desember

Ja, det er ganske heftige saker. Nå er jeg blitt vandt med det, og lammelsene er ikke så skremmende lengre, men det er fryktelig slitsomt å våkne slik flere ganger pr. natt. Antagelig er det medisiner her også, fordi de senker blodtrykket mitt alt for lavt. Men jeg har en diagnose som ikke gjør det usannsynlig med andre årsaker, så de skal ta en EEG for sikkerhetsskyld. Har trappet ned noe på medisiner, men de kan ikke fjerne dem og da er det vanskelig å si hva som er hva :/ Selv tror jeg medisinene er problemet. Kan jeg spørre hva du gikk på?

Jeg fikk det av ulike medisiner. Mot angst og depresjon. Antidepressiva. Prøvde fem forskjellige og de gav meg alle søvnløshet og paralysen når jeg først sovna av utmattelse. Verste opplevelsen når man ligger sånn gjennom hele natta. Med eldste rett ved siden av sovende. :/ prøvde og medisiner som skulle hjelpe på søvnkvaliteten som ikke var antidepressiva, og medisiner mot de kroniske smertene. Men får det som en av bivirkningene uansett om det er vanlig eller sjelden bivirkning :S

Siste typen skulle øke mengden rem søvn og det var det som gjorde utslaget. Jeg havna i remsøvn kroppslig før hodet fulgte med så gikk rett inn i lammelsene. Og utelukkende mareritt gjennom all søvnen jeg hadde. Enten to minutter eller to timer søvn :/
 
Første overnatting er kjempe stas[emoji1] håper han får det gøy!
Han tilnærmet bor jo der borte stadig vekk så det går nok greit antar jeg. Men at han ville uten å nøle var overraskende. Stas. Og litt rart for mor. Han overnatter ellers bare hos besteforeldre liksom.

Menmen. Han vet hva han skal ha av medisiner, vi er en kjapp telefon unna. Det er kort vei å gå. Dette går bra det.
 
Alt jeg tenkerpå er hvordan dobesøk er mulig :p
Sånn dusj-do? Sånn som spyler deg ren. Bør ha varmluft også kanskje?

Nå har hun jo noe spesielt hår også, men det må vel vaskes av og til. Det er normalt å vaske hendene regelmessig. Og hvordan spiser hun egentlig?
 
Det er det virkelig :D
Jeg synes fremdeles bukser og jakker ser for vanskelig ut, men kanskje det blir med tiden det og :)
Mulig det vet du. Blir bedre og tryggere på deg selv [emoji8] Syns du er kjempeflink.

Snøløvgenser feks er flotte og lette. På pinne 5 de. Så går faktisk fort og mønsteret er veldig enkelt. [emoji7]
 
Har så lyst på de, men synes de er litt dyre mtp at jeg er gravid med vann i bena til tider (redd for å ødelegge de) [emoji85] så kanskje jeg kjøper de neste vinter [emoji85][emoji7]
Ser den :) kanskje de er billigere neste vinter da:D
 
Gikk det fint i familiemiddag? [emoji4] Vi har vært på legevakt med junior i dag for andre gang i jula. Sliter med øra, og nå sopp på tunga etter penicillinkur. Og kuren virka ikke engang. Bah. Har du hatt en fin jul? Og hvordan er det med deg? Her går det greit. Samme ståa, med enkelte fremskritt i helsevesenet. Skal på Ullevål 8.januar og skal ha EEG 17.januar, så får vi håpe Riksen finner tid til å planlegge en innleggelse i mellomtiden så jeg kan få en dato [emoji12]

Det gikk fint[emoji4] Leggetid bikket og snuppa ble deretter[emoji28] Huff, stakar lita. Håper hu fikk noe som tar det denne gangen. Så vondt med øreverk[emoji22]
Hatt ei veldig fin jul[emoji4] god blanding av avslapping og middager her og der. Har du hatt ei fin jul?
Formen er såder, får ikke skikk på blodsukkeret mitt. Og ja... men fått beskjed om at det blir KS i uke 38. Så ila 4 uker så har vi lillesøster her hos oss[emoji7] så kjennes litt mer overkommelig nå.
Så bra det skjer litt fremmover, så håper jeg du snart får en dato og blir bedre [emoji171]
 
Back
Topp