Skravletråd Desember

Men det er så mange deler man skal strikke. Og så skal man plukke opp masker og øke, og det ser skikkelig komplisert ut!
Ser mer komplisert ut enn det er. Men måtte selv ha tskjeforklaring gitt [emoji23] Men når man først forsto det var det jo ikke så ille da :D
 
Har brukt natten på husarbeid, og nå er det min tur til å sove. Mannen skal stå opp med ungene :D
 
Har brukt natten på husarbeid, og nå er det min tur til å sove. Mannen skal stå opp med ungene :D
Og jeg har brukt natten på å høre naboen feste og sende opp raketter.. nå er det endelig stille og klokka er 6. Kanskje mulig å få sove litt.

Sov godt :) Men hvorfor vasker du hus midt på natten egentlig?
 
Last edited:
Og jeg har brukt natten på å høre naboen feste og sende opp raketter.. nå er det endelig stille og klokka er 6. Kanskje mulig å få sove litt.

Sov godt :) Men hvorfor vasker du hus midt på natten egentlig?
Har naboen din bommet på datoen? Det er i kveld man skal feste og sende opp fyrverkeri....
 
Og noen ordentlig overraskede venninner som tenkte sitt om diskuterte når jeg ikke var det at dette aldri kom til å gå bra [emoji14]
Etter kjolen lærte jeg meg fletter, knuter og raglan-felling og Ulrik fikk genser
13244229_10153475880826143_2209096309235834515_o.jpg


Det er først nå den siste tiden jeg har begynt på luer og halser og slikt :p
Ikke værst :D må si du hadde en bratt læringskurve :D
 
Og jeg har brukt natten på å høre naboen feste og sende opp raketter.. nå er det endelig stille og klokka er 6. Kanskje mulig å få sove litt.

Sov godt :) Men hvorfor vasker du hus midt på natten egentlig?
Like greitt å bli ferdig en dag for tidlig? [emoji23][emoji23] håper du sover godt nå da :D
 
Back
Topp