Skravletråd Desember

Klar for nyttårsfeiring? :D
Så godt som.

Eldstemann overnattet hos en kompis så jeg aner ikke hvor lite han har sovet i natt. Skal ha ham hjem etterhvert, middag hos mine foreldre ettrhvert. Lillemor skal sove før den tid, og så skal vi feire på idrettshuset i kveld men det er fra åtte så egentlig pleier hun allerede sove da så mulig hun legges i vogna og tas med, eller jeg får se om hun kan like meitaien. Vet ikke. Vi får se.
 
God morgen [emoji5]
Planene idag? [emoji3]
 
Så godt som.

Eldstemann overnattet hos en kompis så jeg aner ikke hvor lite han har sovet i natt. Skal ha ham hjem etterhvert, middag hos mine foreldre ettrhvert. Lillemor skal sove før den tid, og så skal vi feire på idrettshuset i kveld men det er fra åtte så egentlig pleier hun allerede sove da så mulig hun legges i vogna og tas med, eller jeg får se om hun kan like meitaien. Vet ikke. Vi får se.
Ikke så lett å planlegge med de minste på sånne dager. Her blir vi hjemme, så blir nok ca normal leggetid på begge. Vi har heldigvis fyrverkeri på ettermiddagen, så da får de sett litt av det :)
 
Rydde og vaske litt. Vaske litt klær. Leke litt ute. Se på fyrverkeri. Og så bare kos. Der da?

Snart rydde litt, så skal kalkunen i ovnen [emoji3]
Så skal vi besøke et vennepar og spise der [emoji5]
 
Back
Topp