Skravletråd Desember

God morgen
De tre andre sover, så bare meg og hunden våkne.
Ut å ake litt med gutta etterhvert
 
Har heldigvis 30 episoder igjen før jeg må vente:D er det lenge til det kommer nye?
Åh heldigen! Blacklist må være en av de råeste seriene jeg har sett. (Og jeg har sett mye opp gjennom årene!) Tror det var 4 januar så det er ikke lenge til neste kommer ut da :angelic:
 
Åh heldigen! Blacklist må være en av de råeste seriene jeg har sett. (Og jeg har sett mye opp gjennom årene!) Tror det var 4 januar så det er ikke lenge til neste kommer ut da :angelic:
Da rekker jeg nok ikke å bli ferdig. Så slipper sikkert å vente så lenge :D
Men ja, enig. Helt rå serie :D blir jo helt hekta jo. :D
 
Da rekker jeg nok ikke å bli ferdig. Så slipper sikkert å vente så lenge :D
Men ja, enig. Helt rå serie :D blir jo helt hekta jo. :D
Jepp! Og han tom,mannen til Liz har jo fått egen serie, blacklist redemtion eller noe men samboer vil ikke se den med meg :blackeye:
 
Jeg er trøtt! Mannen måtte gi opp Lillejenta, banan var visst ikke godt nok for henne (sjokk ^^) hun sovnet på puppen nå <3
 
Hva handler serien om?
En kriminell som melder seg for fbi for å gi dem blacklist med forbrytere og så har han som regel alltid noe å vinne på det selv, og han har historie med en av agentene. Den kriminelle er hysterisk rå,morsom og utrolig overraskende. Serien anbefales på det varmeste, litt sær men vi er helt hekta!!
 
Her er jeg [emoji12] Så hyggelig å høre! Og lige så. Jeg har vært dårlig en lengre periode, så jeg har vært litt off. Men litt bedre igjen nå [emoji4] Jeg sliter med søvnparalyse, stoffskiftet og desverre svikt i orienteringen til tider så blir litt voldsomt, men følges godt opp [emoji4] Har du hatt en fin jul? [emoji16][emoji171]

Så bra du får hjelp[emoji2] håper du snart er i tipptopp form og blir kvitt alt!
Jula har vært helt grei i grunn[emoji2] litt urolig for eldste da ADD er dårlig kombinasjon med forventninger, langfri og sosiale settinger[emoji20] men har gått greit.
 
Back
Topp