Skravletråd Desember

Mhm. Og sitter nå med ekstrem vond rygg og venter på en krakk på rommet til eldste til hun sovner. Alternativet er å gå frem og tilbake tredve ganger i lvarteret og det klarer jeg iallefall ikke

Like greit å sitte der da ja[emoji4]
Sover hun nå?
 
63d3b3d7a43be5e58dce3600c1d0ee56.heic


Disse [emoji7]

Råfine![emoji7]
 
Fiiine [emoji7]

Har så lyst på de, men synes de er litt dyre mtp at jeg er gravid med vann i bena til tider (redd for å ødelegge de) [emoji85] så kanskje jeg kjøper de neste vinter [emoji85][emoji7]
 
Frokostblanding som både jeg og ungebe spiser, syltetøy , krem , shakes og sjokolade

Vurdert lenge å bestille noe derfra. Men roter meg bare bort på siden og blir forvirra [emoji85]
 
Her er jeg [emoji12] Så hyggelig å høre! Og lige så. Jeg har vært dårlig en lengre periode, så jeg har vært litt off. Men litt bedre igjen nå [emoji4] Jeg sliter med søvnparalyse, stoffskiftet og desverre svikt i orienteringen til tider så blir litt voldsomt, men følges godt opp [emoji4] Har du hatt en fin jul? [emoji16][emoji171]

Uff. Søvnparalyse sleit jeg og med pga medisiner nå nylig. Helt forferdelig :(
 
Uff. Søvnparalyse sleit jeg og med pga medisiner nå nylig. Helt forferdelig :(
Ja, det er ganske heftige saker. Nå er jeg blitt vandt med det, og lammelsene er ikke så skremmende lengre, men det er fryktelig slitsomt å våkne slik flere ganger pr. natt. Antagelig er det medisiner her også, fordi de senker blodtrykket mitt alt for lavt. Men jeg har en diagnose som ikke gjør det usannsynlig med andre årsaker, så de skal ta en EEG for sikkerhetsskyld. Har trappet ned noe på medisiner, men de kan ikke fjerne dem og da er det vanskelig å si hva som er hva :/ Selv tror jeg medisinene er problemet. Kan jeg spørre hva du gikk på?
 
Back
Topp