Skravletråd Desember

Begynte på The Following her med mannen. Ganske grei til nå [emoji1]
 
Ikke sant? Usj nei. Altså. Jeg liker litt lengde på neglene mine også. På henda vel og merke. Men det er snakk om 1 cm ca vil jeg tro.

Noe lengre blir i veien føler jeg.

Jeg er fæl på å bite negler jeg. Men jeg synes det er direkte ubehagelig å ha lange negler!
 
Typisk. Hva slags sko er det?

63d3b3d7a43be5e58dce3600c1d0ee56.heic


Disse [emoji7]
 
Haha spesielt tånegler syns jeg er fryktelig ekkelt
Vi fikk i hus årets rekord-bok før helga. Skal ta bilde av verdens lengste negler jeg. Hun kan jo beviselig ikke gjøre mye med den hendene...
 
Bare lillemor igjen her.
Eldste på overnatting og mellomste ute og aker med ei fra klassen. Dvs. Hun kom egentlig for å høre om naboen ville leke med henne men hun var ikke hjemme så da kom hun hit. De går i samme klasse alle tre og det er jo kjekt det. Så da gikk de. Mannen planlegger å lufte hunden i den retning om litt for den venninna er mer "frittgående" enn vår så vår datter har aldri vært der og akt før, som de skulle.

Den overnattinga betyr mer enn man skulle tro. Men min sønn på ni har aldri overnattet hos kompiser før. Så når han kom og sa at "jeg hadde avtale med mamma og pappa at i dag fikk jeg ringe den jeg ville for overnatting" og det altså ble vår sønn, så er det en hverdagslig ting for kompisen, men første gang for vår.

Første overnatting er kjempe stas[emoji1] håper han får det gøy!
 
Back
Topp