Skravletråd Desember

Når man ser de som har verdens lengste negler. Hva får man ut av det? Forutenom en tittel? Må vel ha hjelp med en del av tingene tenker jeg [emoji848]
Haha spesielt tånegler syns jeg er fryktelig ekkelt
 
Når man ser de som har verdens lengste negler. Hva får man ut av det? Forutenom en tittel? Må vel ha hjelp med en del av tingene tenker jeg [emoji848]
Det er litt rart ja. Jeg så en gang ei dame som konkurrerte i løping. Om det var sprint eller en lengre distanse vet jeg ikke, men av den typen der du står med rompa i været og hendene i bakken klar til å løpe når skuddet går. Hun hadde sinnsykt lange negler. Ikke var det pent, og det så jammen meg ikke særlig praktisk ut.
 
Okei :) faste reisebenninnen ? Jeg kunne tenkt en natt , men lommer ikke langt da Hehe
På en måte.
Var hun jeg var sammen med i København og Barcelona, men hun var ikke med til Trysil.
Syns en natt bare blir slitsomt
 
Det er litt rart ja. Jeg så en gang ei dame som konkurrerte i løping. Om det var sprint eller en lengre distanse vet jeg ikke, men av den typen der du står med rompa i været og hendene i bakken klar til å løpe når skuddet går. Hun hadde sinnsykt lange negler. Ikke var det pent, og det så jammen meg ikke særlig praktisk ut.
Ikke sant? Usj nei. Altså. Jeg liker litt lengde på neglene mine også. På henda vel og merke. Men det er snakk om 1 cm ca vil jeg tro.

Noe lengre blir i veien føler jeg.
 
De skoene jeg har lyst på er jo selvfølgelig ikke på salg da [emoji85][emoji849]
 
Back
Topp