Skravletråd desember

d3157afe851e1eb3f1958a848c2a3692.jpg
Her er vår.
9413d0ecffe1b74ac9b395b0b0a99fd8.jpg

Ikke verre enn det...
Vi kjøpte ny vogn sist siden understellet på den gamle var gåent, og der vi undersøkte var det å kjøpe understell eller bag hver for seg veldig dyrt
Nei jeg får sånne lyster som gravid :p jepp det er dyrt her, men ikke så dyrt i Sverige :p

Kjekkt me besøk Men typiskt att barnen ska bli syk da. Jenta me ørebetenelse og gutten med feber på 41 nå før 45 min sen.
Han hostar , puster raskt og nasen renner:( kan vi ikkje bli syke har nå haft barnen uke efter uke

Kjekkt me besøk Men typiskt att barnen ska bli syk da. Jenta me ørebetenelse og gutten med feber på 41 nå før 45 min sen.
Han hostar , puster raskt og nasen renner:( kan vi ikkje bli syke har nå haft barnen uke efter uke
Huff, har du gitt paracet til guttungen ?

Hei :) grunnen til at det har vært stille fra denne fronten er at vi venter barn til neste år. Vi sier det nå da det er visse hensyn som må tas i dette svangerskapet. Håper dere kan og bidra til å holde det borte fra nettet og ikke si det videre til de som ikke vet. Vi vil ikke si det til alle enda og heller ikke på nett. Klem fra også navnene våre, N og lille T :)

Den er vel grei å dele til venner vi kan få spørsmål om å finne på ting? Som senter eller store ting som krever mye av meg på en dag. Sender den ut etter OUL :)
Hørtes fint ut:)

Angående dette å dele på FB og lignende.
Husker jeg ble hoppende forbanna på min storesøster da det første hun gjorde etter å ha fått vite jeg var gravid med lille U var å skrive på FB at jippi hun skulle bli tante igjen. Den eneste det kunne være var meg, og vi hadde ingen planer om å dele på FB og jeg og min søster har mange felles venner
Det var jo korttenkt:rolleyes:

Jeg ønsker meg også badekar, men kommer bare til å ha plass til 140cm langt et i nye huset på badet nede, så blir litt meningsløst for andre enn ungene.

Back
Topp