Mye forskjelligHva driver du med for tiden da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye forskjelligHva driver du med for tiden da?![]()
Så koselig daDa får vi besøkskal ha selskap
![]()
Er bare ikke alle som tenker lengre enn nesen sin bestandigJeg deler først når foreldre har delt
Er veldig fin.
Veldig også. Jeg hadde bare 1 time lønnet, frem til fylte 1år. Men det hjalp jo mye!Staten er snille mot sine ansatte![]()
God bedringGjett hvem som ble smitta av den fæle omgangssyka da...Startet i natt og har stort sett bodd på badet siden det startet. Ligger i senga nå og har ikke måttet kaste opp på 1 hel fantastisk time. Håper det holder seg slik selv om formen ellers er elendig. Kjennes ut som om 10 elefanter i en semitrailer har kjørt over meg
Nei det er santEr bare ikke alle som tenker lengre enn nesen sin bestandig
Hvilken bag har du da?Er veldig fin.
Jeg har det understellet, og vurderte den baggen, men den endte som nummer to på ønskelisten..
Savner massasjekaret der vi bodde førLigger i badekaret jeg. Det var godt nå
Det hørtes deilig ut. Fryser.Ligger i badekaret jeg. Det var godt nå
DeiligLigger i badekaret jeg. Det var godt nå
Vi har den som heter Boston.Hvilken bag har du da?har spurt kattis babyshop hva pris med understell og bag koster
jeg er forelsket i den fargen ..... Har jo en grey clouds men denne er MYE finere
![]()
Hvorfor bytte den?Fin
Vi har denne vi
Vis vedlegget 153077
Måtte helt til Sverige for den da det kun er få tall av den. Bagen er nysutrer meg til den andre
![]()
Vet ikke om jeg ville ha hatt den med det hvite rundt. Jeg har sort bag med hvitt/mønstret fór, og der har vi klart å få noe søle på innsiden av stormtrekket. Utrolig irriterende. Det er noe skygreier på deler av trekket, så det går nok ikke I vaskemaskinen.
Ble forelsket i hvitt og blått. Så blå vogn idag hahaHvorfor bytte den?
Oi da ! :O er hvitt fór her og. Må ta opp bagen etter hvert. Kanskje jeg blir fornøyd allikevelVet ikke om jeg ville ha hatt den med det hvite rundt. Jeg har sort bag med hvitt/mønstret fór, og der har vi klart å få noe søle på innsiden av stormtrekket. Utrolig irriterende. Det er noe skygreier på deler av trekket, så det går nok ikke I vaskemaskinen.