Skravletråd desember

ImageUploadedByBV Forum1451408041.244164.jpg
Ikke sant denne er nydelig? :D kun bagen altså

Gjett hvem som ble smitta av den fæle omgangssyka da... :( Startet i natt og har stort sett bodd på badet siden det startet. Ligger i senga nå og har ikke måttet kaste opp på 1 hel fantastisk time. Håper det holder seg slik selv om formen ellers er elendig. Kjennes ut som om 10 elefanter i en semitrailer har kjørt over meg
God bedring

Er veldig fin.
Jeg har det understellet, og vurderte den baggen, men den endte som nummer to på ønskelisten..
Hvilken bag har du da? :) har spurt kattis babyshop hva pris med understell og bag koster :p jeg er forelsket i den fargen ..... Har jo en grey clouds men denne er MYE finere :p

Ligger i badekaret jeg. Det var godt nå
Det hørtes deilig ut. Fryser.

Men litt lite delikat, all den tid jeg jo nettopp har født og i den sammenheng blør de neste ukene

Vet ikke om jeg ville ha hatt den med det hvite rundt. Jeg har sort bag med hvitt/mønstret fór, og der har vi klart å få noe søle på innsiden av stormtrekket. Utrolig irriterende. Det er noe skygreier på deler av trekket, så det går nok ikke I vaskemaskinen.
Oi da ! :O er hvitt fór her og. Må ta opp bagen etter hvert. Kanskje jeg blir fornøyd allikevel :p

Back
Topp