Åååå tenk babyblå til vognen med skyer og sauer da bare jeg som glemte det når jeg så blå tror jeg hadde angret meg å selge bagen ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Reisen gikk bra brukte 4 timer inkl 2 små stopp.Håper det ikke er for ille
Bra du setter han på plassHan får gjennomgå med hormonene mine haha ! Er drit sur nå, sist gråt jeg bare
God bedringSynd for meg at jeg har senebetennelse da klarer ikke å skrive så mye, men en fordel for andre
Fysj, så kjiptGjett hvem som ble smitta av den fæle omgangssyka da... Startet i natt og har stort sett bodd på badet siden det startet. Ligger i senga nå og har ikke måttet kaste opp på 1 hel fantastisk time. Håper det holder seg slik selv om formen ellers er elendig. Kjennes ut som om 10 elefanter i en semitrailer har kjørt over meg
Jepp. Derfor avstår jeg.De fraråder jo å bruke badekar før man er ferdig å blø også, pga infeksjonsfaren.
Vi får gjøre noe med det da...Voldsomt så stille det var her nå da
Jeg tok pledd og baby på magen og sovet på sofaen. Våknet god og varm.Ja jeg var også kald så derfor tok jeg ett bad
Nei, fortsatt syk. I slike tilfeller er jeg evig takknemlig for at vi har 2 bad!Er mannen din frisk igjen?
Hvor langt er det?Reisen gikk bra brukte 4 timer inkl 2 små stopp.
God bedring!!
Masse god bedring
Åh nei, så utrolig kjedelig!!
God bedring.
Takk for det. Klart å få i meg noen salte kjeks nå, så krysser fingrene for at kvelden blir litt bedreFysj, så kjipt
Masse god bedring!
Sovet vil jeg ogsåJeg tok pledd og baby på magen og sovet på sofaen. Våknet god og varm.
Takk <3 Hadde dere det kjekt i dag da?God bedring
Hvordan er formen?Nei, fortsatt syk. I slike tilfeller er jeg evig takknemlig for at vi har 2 bad!
Har ikke vært i ÅlesundTakk <3 Hadde dere det kjekt i dag da?
Ikke noe særlig, men klart å få i meg noen salte kjeks nå, så håper at det går greit i nattHvordan er formen?
Ble det ikke treff likevel? Jeg er skikkelig lei meg for at det ikke gikk for min delHar ikke vært i Ålesund