Sånn er det bare når lille valgte å bli 2015 modellJa, det er det. Litt kjedelig, men godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det bare når lille valgte å bli 2015 modellJa, det er det. Litt kjedelig, men godt
God ettermiddagGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Det synes jeg ogsåDa er siste ting før jeg skal tilbake fikset, bekreftelse fra lege om at jeg ammer slik at jeg har rett til ammefri..
Syns denne permisjonstiden har gått så alt for fort
Ja, hun valgte jo det.Sånn er det bare når lille valgte å bli 2015 modell![]()
Må jo nesten tro han på det daJeg ble også veldig "fornærmet".
Nå skal det sies at den reklamen var på TV'n like før, og han påstod han gjorde det helt ubevist![]()
Takk for sympatiHaha, huffføler med deg
![]()
Så digg med alenetid!!Da har gubben tatt med seg mini ut på shopping og jeg har leiligheten for meg selv![]()
Så ufattelig kjiptEr så förbannad på legekontoret. Alltid sånn Lang väntetid. Alltid fullt med folk. Skjönner ej hur de kan berekna å ta imot så mye patienter. Så sitter man å väntar 1 time för få komma in.
Hørtes herlig utDa har gubben tatt med seg mini ut på shopping og jeg har leiligheten for meg selv![]()
Da hadde jeg blitt fly forbannet også!!Angående dette å dele på FB og lignende.
Husker jeg ble hoppende forbanna på min storesøster da det første hun gjorde etter å ha fått vite jeg var gravid med lille U var å skrive på FB at jippi hun skulle bli tante igjen. Den eneste det kunne være var meg, og vi hadde ingen planer om å dele på FB og jeg og min søster har mange felles venner
2 timer betalt ammefriDet synes jeg også
Er det en time fri om dagen du får?
Åh nei, så utrolig kjedelig!!Gjett hvem som ble smitta av den fæle omgangssyka da...Startet i natt og har stort sett bodd på badet siden det startet. Ligger i senga nå og har ikke måttet kaste opp på 1 hel fantastisk time. Håper det holder seg slik selv om formen ellers er elendig. Kjennes ut som om 10 elefanter i en semitrailer har kjørt over meg
Ja var utrolig herligHørtes herlig ut![]()
Det er en god deal!2 timer betalt ammefri![]()
Staten er snille mot sine ansatteDet er en god deal!
Der er så sant atDet kommer flere måneder med fine premier.
Bare fordi du ikke får skrevet mye denne måneden betyr ikke det at du ikke få gjort det senere
Ja. Det er helt sant.Staten er snille mot sine ansatte![]()
Håper det ikke er for illeTakk
Det er glatte veier så dette kan bli en spennende hjemreise.
Jeg deler først når foreldre har deltAngående dette å dele på FB og lignende.
Husker jeg ble hoppende forbanna på min storesøster da det første hun gjorde etter å ha fått vite jeg var gravid med lille U var å skrive på FB at jippi hun skulle bli tante igjen. Den eneste det kunne være var meg, og vi hadde ingen planer om å dele på FB og jeg og min søster har mange felles venner