Skravletråd desember

Ååååå jeg får ikke selge bagen vi har og kjøpe ny til understellet :'( snufs ....

Angående dette å dele på FB og lignende.
Husker jeg ble hoppende forbanna på min storesøster da det første hun gjorde etter å ha fått vite jeg var gravid med lille U var å skrive på FB at jippi hun skulle bli tante igjen. Den eneste det kunne være var meg, og vi hadde ingen planer om å dele på FB og jeg og min søster har mange felles venner
Da hadde jeg blitt fly forbannet også!!

Gjett hvem som ble smitta av den fæle omgangssyka da... :( Startet i natt og har stort sett bodd på badet siden det startet. Ligger i senga nå og har ikke måttet kaste opp på 1 hel fantastisk time. Håper det holder seg slik selv om formen ellers er elendig. Kjennes ut som om 10 elefanter i en semitrailer har kjørt over meg
Åh nei, så utrolig kjedelig!!
God bedring.

Angående dette å dele på FB og lignende.
Husker jeg ble hoppende forbanna på min storesøster da det første hun gjorde etter å ha fått vite jeg var gravid med lille U var å skrive på FB at jippi hun skulle bli tante igjen. Den eneste det kunne være var meg, og vi hadde ingen planer om å dele på FB og jeg og min søster har mange felles venner
Jeg deler først når foreldre har delt

Back
Topp