Regner med at 2016 blir mye skravling da også ja.Det kommer flere måneder med fine premier.
Bare fordi du ikke får skrevet mye denne måneden betyr ikke det at du ikke få gjort det senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med at 2016 blir mye skravling da også ja.Det kommer flere måneder med fine premier.
Bare fordi du ikke får skrevet mye denne måneden betyr ikke det at du ikke få gjort det senere
Etter den episoden med min søster så sendte jeg alle som vil få vite den når lille U var født at vi anser det som en privat sak og ba dem respektere det og ikke legge ut informasjon på sosiale medier eller lignende steder om at han hadde kommet til verden før vi selv hadde gjort detSvigerfar har lagt ut bilde og sagt at hans beste julegave kom første juledag....
Nå har ikke vi andre felles venner enn noen av mannens slektninger, men svangerskapet er knapt nok delt på fb, slett ikke fødselen. Og mine unger legges ikke bilder av på fb...
Blir nok ikke fult så mye på megRegner med at 2016 blir mye skravling da også ja.
huffdaSvigerfar har lagt ut bilde og sagt at hans beste julegave kom første juledag....
Nå har ikke vi andre felles venner enn noen av mannens slektninger, men svangerskapet er knapt nok delt på fb, slett ikke fødselen. Og mine unger legges ikke bilder av på fb...
Å uff..Gjett hvem som ble smitta av den fæle omgangssyka da...Startet i natt og har stort sett bodd på badet siden det startet. Ligger i senga nå og har ikke måttet kaste opp på 1 hel fantastisk time. Håper det holder seg slik selv om formen ellers er elendig. Kjennes ut som om 10 elefanter i en semitrailer har kjørt over meg
HuffdaGjett hvem som ble smitta av den fæle omgangssyka da...Startet i natt og har stort sett bodd på badet siden det startet. Ligger i senga nå og har ikke måttet kaste opp på 1 hel fantastisk time. Håper det holder seg slik selv om formen ellers er elendig. Kjennes ut som om 10 elefanter i en semitrailer har kjørt over meg
Tusen takk. Har jo hatt feber og forkjølelse hele jula, og nå kom dette i tillegg. Håper det går raskt over nåÅ uff..
Masse, masse god bedring til deg
Håper jeg også. Blir jo så utslitt av det ogsåHuffdaHåper det snart er over.
Er mannen din frisk igjen?Håper jeg også. Blir jo så utslitt av det også
Vi bytter litt roller, si skal jobbe, mens jeg begynner å være hjemme med babyBlir nok ikke fult så mye på meg
Blir det.Vi bytter litt roller, si skal jobbe, mens jeg begynner å være hjemme med baby
God bedring!!Gjett hvem som ble smitta av den fæle omgangssyka da...Startet i natt og har stort sett bodd på badet siden det startet. Ligger i senga nå og har ikke måttet kaste opp på 1 hel fantastisk time. Håper det holder seg slik selv om formen ellers er elendig. Kjennes ut som om 10 elefanter i en semitrailer har kjørt over meg
Jeg kommer til å savne min offentlige jobb med 2 timer lønnet ammefri. Den jobben jeg har nå følger loven. Og det er vel en time ulønnet? Blir nok jobbing på kveld, ja...Blir det.
Glad det er korte dager på grunn av ammefri den første tiden ellers hadde jeg måttet jobbe på kvelden dersom U fremdeles skulle ha fått pupp
Syns de 2 timene vil komme godt med.Jeg kommer til å savne min offentlige jobb med 2 timer lønnet ammefri. Den jobben jeg har nå følger loven. Og det er vel en time ulønnet? Blir nok jobbing på kveld, ja...
Skal det så blødningene blir mindreSlapp masse av nå.
Skal du på flere UL'er før OUL om 3 uker?
Men jeg har lenger perm denne gangen, vi har valgt 80% lønn. Fortsatt usikker på om det var rett valg, men med mannens usikre fremtid var det greit at jeg har perm så lenge som mulig. Så i november en gang eller noe sånn skal jeg begynne å jobbe igjen. Liiiiiite motivert for overtid i januar, men vi får se hvordan ting er når den tid kommer, hun er i alle fall eldre enn de andre var når jeg begynte å jobbe, de var bare 8 mnd ca.Syns de 2 timene vil komme godt med.
Skjønner du kommer til å savne dem
Masse god bedringGjett hvem som ble smitta av den fæle omgangssyka da...Startet i natt og har stort sett bodd på badet siden det startet. Ligger i senga nå og har ikke måttet kaste opp på 1 hel fantastisk time. Håper det holder seg slik selv om formen ellers er elendig. Kjennes ut som om 10 elefanter i en semitrailer har kjørt over meg
Tenker det ble mer enn bra nokJa faktisk, ikke 100% fornøyd, men det blir jeg aldri hahaha;P takk for at du spurte
Det er ikke verst!Takkvi kom oss av gårde 10 min før planlagt også
![]()