Da burde han klare det helt fintJepp det var han![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da burde han klare det helt fintJepp det var han![]()
Nei for de behandler hver enkelt person :/ de mener jeg skal til psykolog pga ME. Men de tar meg ikke i motMasse lykke til.
Det står ingenting på NAV sine sider?
Uff da ikke braEr så förbannad på legekontoret. Alltid sånn Lang väntetid. Alltid fullt med folk. Skjönner ej hur de kan berekna å ta imot så mye patienter. Så sitter man å väntar 1 time för få komma in.
Ikke braEr så förbannad på legekontoret. Alltid sånn Lang väntetid. Alltid fullt med folk. Skjönner ej hur de kan berekna å ta imot så mye patienter. Så sitter man å väntar 1 time för få komma in.
Min tur ja hoppas det. Sur liten en på 18 mnd som er veldigt trött nå. Men de sko ha vart en sånn maxtid väntetid.Uff da ikke bra
Håper det blir din tur snart
Ja eg bytta legekontor för de blev så Lang tid å nå e detta Enny värre . Har vart ganger eg har vänta i 1,5 timmar og. Blir surIkke braer som her det ... Helt håpløst :/
Så deilig da, nyt tiden alene.Da har gubben tatt med seg mini ut på shopping og jeg har leiligheten for meg selv![]()
Da får vi besøkHåper det blir roligere de neste dagene da
Hva skal dere nyttårsaften?
Og så skulle det ha sendt pasientene en SMS i god tid dersom de ser det blir mye venting og sagt de kunne komme senereMin tur ja hoppas det. Sur liten en på 18 mnd som er veldigt trött nå. Men de sko ha vart en sånn maxtid väntetid.
Er utrolig sjelden jeg er helt alene hjemme (kan telle på 1 hånd de gangene gubben har tatt mini med seg eller jeg har fått dratt alene på ærend). Så nyter det til det fulleSå deilig da, nyt tiden alene.
Jeg sitter her hjemme alene med alle 3 barna, jeg
Nyt detDa har gubben tatt med seg mini ut på shopping og jeg har leiligheten for meg selv![]()
Jeg går hjem jeg og sier at de får ta det på regningen sin. Drar på legevakten i stede om det er akuttJa eg bytta legekontor för de blev så Lang tid å nå e detta Enny värre . Har vart ganger eg har vänta i 1,5 timmar og. Blir sur
Nytes for alt det er verdtNyt det![]()
Han står jo oppe ved hodet ditt og ser vel ikke at de skjærer noe.Helt santmannen bare: æsj, jeg skal ikke se deg bli skjært opp og må passe N. Jeg svarte: det er jo fødsel da -.-
Vondt i hodet, men ellers bra. Mannen kom hjem tidlig fra jobb og har fått fri resten av romjulen.Står til med dere i dag da?
Det tenkte jeg ikke på engangPrinsessen så klart; )