Theo har det braHvordan gikk det på UL'en i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Theo har det braHvordan gikk det på UL'en i dag?
Ååå, som jeg gleder megHelt forståelig. Hadde jeg tenkt litt bedre etter hadde jeg dratt alene og vært ferdig for lenge siden før det ble kaos
![]()
Håper virkelig den snart flytter seg, og at du slipper prematurt barn.Theo har det bradet er denne morkaken da. Min heter hel dekkene. Altså ikke sjans om den ikke flytter seg. Ligger mot bakre vegg og når den ligger sånn kan de ikke garanterte at den flytter seg så ligger her med litt panikk for prematur barn. Jeg får kontroll hver 4 uke etter OUL
blødningene mine kan avta men mest sannsynlig bli mer og da blir det prematur barn på meg. Krysser alt at den flytter seg
ellers om ikke blødninger blir ks uke 37/38
Koselig å bli vekket til frokost daJeg har ikke hatt tid får.
Mannen var oppe med lille U i natt, oppe med ungene i morges og vekket med kl 10 med varme rundstykker og te.
Når vi hadde spist og lille U sov la han seg litt og jeg drar ikke på sentret i dag med unger..
Mannen er flink til å skjemme meg bortKoselig å bli vekket til frokost da![]()
Tusen takk snuppaHåper virkelig den snart flytter seg, og at du slipper prematurt barn.
Masse lykker til vennen
Hehe..Tusen takk snuppaskal rope til morkaken som jeg og legen ble enig om
![]()
Ja. Han har det veldig bra og det er det viktigste opp i alt sammenHehe..
Får håpe det hjelper
Haha jaaa du kan bare glede degÅåå, som jeg gleder meg![]()
good good!Det gjør han nok![]()
hehe usj!Ikke i det hele tatt
Men takk for tilbudet![]()
Alt bra?God førmiddag![]()
neida, men vekk vil jeg ha de.Hahaikke så rart det da!
Drar om et par minutter.Haha jaaa du kan bare glede deg![]()
Høres lurt utDrar om et par minutter.
Sitter og mentalt forbereder meg nå
Treningsmotivasjon kunne jeg også trenge.neida, men vekk vil jeg ha de.og litt treningsmotivasjon hadde vært noe
Hvordan er vakten i dag da?Sovet perfekt
Jobb idag
Du da?
ikke her heller gitt.Treningsmotivasjon kunne jeg også trenge.
Fikk ikke noe til jul
Savnet degSa ikke jeg at romjulen skulle bli rolig? Det har vært noe hver eneste dag; heldigvis skal vi i siste familieselskap i dag, men så er det to dager jobb og plutselig nyttårsaften. Jeg ville jo skravle med dere.