Skravletråd desember

Huff, glad jeg ikke hadde KS, for etterier i seg selv er mer enn ille nok om man ikke skal ha vondt i et sår også.
Hadde en ganske dramatisk fødsel på første, akutt KS på mellomste og "akutt" KS på siste (vannet gikk en uke før planlagt KS)

Derfor synes jeg det var litt godt å være på barsel et par dager, så fikk de to eldste være hos pappaen. Men gud hvor godt det var å komme hjem fra barsel også..
Mine eldste har for det meste vært sammen med bestemor til hun dro i går. Det var godt.

Godt å sove jeg sov nesten 2 timer jeg :)

Da er vi hjemme igjen etter en kjapp tur på kjøpesenter. Mini sjarmerte de fleste han passerte. Men kaos uten like og det å prøve å komme frem med barnevogn var ikke like enkelt

Da er vi hjemme igjen etter en kjapp tur på kjøpesenter. Mini sjarmerte de fleste han passerte. Men kaos uten like og det å prøve å komme frem med barnevogn var ikke like enkelt
Skal snart en tur selv, ikke helt sikker på om jeg gleder meg.
Skal heldigvis bare innom en butikk som er rett innenfor inngangen

Glad jeg kun var på sykehuset idag

Var ihvertfall start på kaos da vi kom og komplett kaos da vi gikk og vi var der kun i underkant av 1 time. Glad vi ikke skulle ut dit nå
Jeg har ikke hatt tid får.
Mannen var oppe med lille U i natt, oppe med ungene i morges og vekket med kl 10 med varme rundstykker og te.
Når vi hadde spist og lille U sov la han seg litt og jeg drar ikke på sentret i dag med unger..

Jeg har ikke hatt tid får.
Mannen var oppe med lille U i natt, oppe med ungene i morges og vekket med kl 10 med varme rundstykker og te.
Når vi hadde spist og lille U sov la han seg litt og jeg drar ikke på sentret i dag med unger..
Helt forståelig :-). Hadde jeg tenkt litt bedre etter hadde jeg dratt alene og vært ferdig for lenge siden før det ble kaos:-)

Back
Topp