Skravletråd desember

Igår var det kallt å massa vind. Tree hade falt ned så stark vind som det var. Idag er det klar sol og 2 grader. Har lust å ta en tur med barnen. Hade dere gjort de visst barnet ditt hade haft feber. E de dumt.?

Frittliggende matbutikker varierer, men senteret her er i alle fall bare til 18 i stedet for 20.
Tusen takk, det har jeg faktisk ikke tenkt over at det kan være..

Igår var det kallt å massa vind. Tree hade falt ned så stark vind som det var. Idag er det klar sol og 2 grader. Har lust å ta en tur med barnen. Hade dere gjort de visst barnet ditt hade haft feber. E de dumt.?
Ang barn med feber så pleier jeg å tenke at om været er bra, så kan de ut. Om det er dårlig vær, vond, regn og tåke og sånn, holder jeg syke barn inne.

For en kreativ gutt jeg har :)
Frøkna løper rundt med den nye dukken sin om vil leke familie.
Hun skal være mamma, dukken baby og eldsten skal være pappa.
Eldsten har lyst til å bygge lego.
Han for teller derfor frøkna at siden han er pappa må han være på jobb.
Hun og babyen kan godt besøke han på jobb eller ringe..
Frøkna er veldig fornøyd :)

Jeg har hatt hodepine hver eneste dag nå i julen :(
Kjipt.

Jeg har bare hatt etterrier hver dag siden julaften.... Men i går kveld mindre påtakelig, og ja, i dag ikke sånn at jeg må puste meg gjennom, bare litt vondt, så nå kommer det seg!!

De fleste dagene etter fødsel er ikke sånn superduper... Baby bæsjer bek, det er noe klin å vaske. Navlestrengen henger fast, den stinker så man tror ungen har gjort på seg. Melka er ikke igang, men puppene blir stadig mer øm. Mor blør og det lukter ikke roser det heller. Og etterrier er vondt.

Men det går seg heldigvis til. Og en nydelig baby som sover på magen min veier opp for det meste.

Morkaken min er foran og mot bakre vegg. Det som skjer nå er at de følger med. Skal ringe inn når jeg blør enten her eller gyn og med store smerter og blødning skal jeg rett inn da det er fare for morkaløsning. Betrygget meg med at dette er skjeldent, men siden jeg alt blør kan det bli problem så de tar gutten min ut før uke 37. At han da blir prematur. Eller så flytter den seg minimum en cm og jeg kan føde normalt :) 3 uker og 1 dag til OUL nå på sykehuset :) gyn er oppe 4. Januar så om jeg trenger time da så ringer jeg. Ellers blir det riksen. Dette er ikke farlig for han men meg disse blødningene, men alt bra med Theo ❤️ hun sjekket ikke kjønn, men at han hadde det bra og jaggu kjente jeg han sparke på ul :D
Bra du blir godt fulgt opp:)

Kjipt.

Jeg har bare hatt etterrier hver dag siden julaften.... Men i går kveld mindre påtakelig, og ja, i dag ikke sånn at jeg må puste meg gjennom, bare litt vondt, så nå kommer det seg!!

De fleste dagene etter fødsel er ikke sånn superduper... Baby bæsjer bek, det er noe klin å vaske. Navlestrengen henger fast, den stinker så man tror ungen har gjort på seg. Melka er ikke igang, men puppene blir stadig mer øm. Mor blør og det lukter ikke roser det heller. Og etterrier er vondt.

Men det går seg heldigvis til. Og en nydelig baby som sover på magen min veier opp for det meste.
Den første tiden med baby er egentlig ganske kjip, ja.
Husker ikke helt hvordan det var etter eldste, men man får også etterrier og blødninger etter KS og da gjør det vondt i såret i tillegg.

Kjipt.

Derfor synes jeg det var litt godt å være på barsel et par dager, så fikk de to eldste være hos pappaen. Men gud hvor godt det var å komme hjem fra barsel også..

Back
Topp