Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff heldvis så har eg ikkje sluppet det i flera dagar nuHurra for en ny dag med hodepine
Tusen takk, det har jeg faktisk ikke tenkt over at det kan være..Frittliggende matbutikker varierer, men senteret her er i alle fall bare til 18 i stedet for 20.
Jeg har hatt hodepine hver eneste dag nå i julenUff heldvis så har eg ikkje sluppet det i flera dagar nu![]()
Ang barn med feber så pleier jeg å tenke at om været er bra, så kan de ut. Om det er dårlig vær, vond, regn og tåke og sånn, holder jeg syke barn inne.Igår var det kallt å massa vind. Tree hade falt ned så stark vind som det var. Idag er det klar sol og 2 grader. Har lust å ta en tur med barnen. Hade dere gjort de visst barnet ditt hade haft feber. E de dumt.?
Mannen sjekket i morges, for han skulle hatt seg noen nye bukser.Tusen takk, det har jeg faktisk ikke tenkt over at det kan være..
Skal innom sentret selv.Mannen sjekket i morges, for han skulle hatt seg noen nye bukser.
Kjipt.Jeg har hatt hodepine hver eneste dag nå i julen![]()
Då tar eg de på en tur.Ang barn med feber så pleier jeg å tenke at om været er bra, så kan de ut. Om det er dårlig vær, vond, regn og tåke og sånn, holder jeg syke barn inne.
De e grusomt har en periode selv ja hade hodepine hver dagJeg har hatt hodepine hver eneste dag nå i julen![]()
Kos dereDå tar eg de på en tur.
Takk takkKos dere
HahajaHer er det 5kg ned etter jul
![]()
Bra du blir godt fulgt oppMorkaken min er foran og mot bakre vegg. Det som skjer nå er at de følger med. Skal ringe inn når jeg blør enten her eller gyn og med store smerter og blødning skal jeg rett inn da det er fare for morkaløsning. Betrygget meg med at dette er skjeldent, men siden jeg alt blør kan det bli problem så de tar gutten min ut før uke 37. At han da blir prematur. Eller så flytter den seg minimum en cm og jeg kan føde normalt3 uker og 1 dag til OUL nå på sykehuset
gyn er oppe 4. Januar så om jeg trenger time da så ringer jeg. Ellers blir det riksen. Dette er ikke farlig for han men meg disse blødningene, men alt bra med Theo
hun sjekket ikke kjønn, men at han hadde det bra og jaggu kjente jeg han sparke på ul
![]()
God bedring søtaHurra for en ny dag med hodepine
Den første tiden med baby er egentlig ganske kjip, ja.Kjipt.
Jeg har bare hatt etterrier hver dag siden julaften.... Men i går kveld mindre påtakelig, og ja, i dag ikke sånn at jeg må puste meg gjennom, bare litt vondt, så nå kommer det seg!!
De fleste dagene etter fødsel er ikke sånn superduper... Baby bæsjer bek, det er noe klin å vaske. Navlestrengen henger fast, den stinker så man tror ungen har gjort på seg. Melka er ikke igang, men puppene blir stadig mer øm. Mor blør og det lukter ikke roser det heller. Og etterrier er vondt.
Men det går seg heldigvis til. Og en nydelig baby som sover på magen min veier opp for det meste.
De e grusomt har en periode selv ja hade hodepine hver dag
God bedring søta![]()
Derfor synes jeg det var litt godt å være på barsel et par dager, så fikk de to eldste være hos pappaen. Men gud hvor godt det var å komme hjem fra barsel også..Kjipt.
Jeg har bare hatt etterrier hver dag siden julaften.... Men i går kveld mindre påtakelig, og ja, i dag ikke sånn at jeg må puste meg gjennom, bare litt vondt, så nå kommer det seg!!
De fleste dagene etter fødsel er ikke sånn superduper... Baby bæsjer bek, det er noe klin å vaske. Navlestrengen henger fast, den stinker så man tror ungen har gjort på seg. Melka er ikke igang, men puppene blir stadig mer øm. Mor blør og det lukter ikke roser det heller. Og etterrier er vondt.
Men det går seg heldigvis til. Og en nydelig baby som sover på magen min veier opp for det meste.