Skravletråd desember

Hvordan gikk det på UL'en i dag?
Theo har det bra ❤️ det er denne morkaken da. Min heter hel dekkene. Altså ikke sjans om den ikke flytter seg. Ligger mot bakre vegg og når den ligger sånn kan de ikke garanterte at den flytter seg så ligger her med litt panikk for prematur barn. Jeg får kontroll hver 4 uke etter OUL :) blødningene mine kan avta men mest sannsynlig bli mer og da blir det prematur barn på meg. Krysser alt at den flytter seg :) ellers om ikke blødninger blir ks uke 37/38

Theo har det bra ❤️ det er denne morkaken da. Min heter hel dekkene. Altså ikke sjans om den ikke flytter seg. Ligger mot bakre vegg og når den ligger sånn kan de ikke garanterte at den flytter seg så ligger her med litt panikk for prematur barn. Jeg får kontroll hver 4 uke etter OUL :) blødningene mine kan avta men mest sannsynlig bli mer og da blir det prematur barn på meg. Krysser alt at den flytter seg :) ellers om ikke blødninger blir ks uke 37/38
Håper virkelig den snart flytter seg, og at du slipper prematurt barn.
Masse lykker til vennen

Jeg har ikke hatt tid får.
Mannen var oppe med lille U i natt, oppe med ungene i morges og vekket med kl 10 med varme rundstykker og te.
Når vi hadde spist og lille U sov la han seg litt og jeg drar ikke på sentret i dag med unger..
Koselig å bli vekket til frokost da :)

Sovet perfekt:D
Jobb idag;)
Du da?
Hvordan er vakten i dag da?
Vi har hatt lunsjbesøk.
Må få storhandlet,sendt noen brev,innom expert og malene birger. ellers ser jeg at det må bakes,får se hva jeg rekker over...

Sa ikke jeg at romjulen skulle bli rolig? Det har vært noe hver eneste dag; heldigvis skal vi i siste familieselskap i dag, men så er det to dager jobb og plutselig nyttårsaften. Jeg ville jo skravle med dere.

Sa ikke jeg at romjulen skulle bli rolig? Det har vært noe hver eneste dag; heldigvis skal vi i siste familieselskap i dag, men så er det to dager jobb og plutselig nyttårsaften. Jeg ville jo skravle med dere.
Savnet deg :)

Back
Topp