Skravletråd desember

Det kan du si...

Plan :

Stå opp.
Pakke det mest nødvendige i tilfelle vi ikke får reise hjem.
Spise frokost med ungene gitt at de våkner innen rimelig tid.
Informere svigermor når hun/ungene våkner.
Mannen fester bilsetet.
Jeg må feste trådene på babyteppet, og hentedressen ble ikke ferdig, hun får låne søsteren hentesett.

Vannet har nemlig gått. I alle fall antar jeg det, det er det jeg må inn på føden og sjekke. For jordmoren som jeg har avtale om hjemmefødsel med begynner på tidligvakt om tre minutter og har ingen som vil ta vakten hennes i dag selvfølgelig. Hun har ikke beredskap for meg helt enda. Jeg har jo 17 dager til termin.

Ikke rier, bare milde i så fall, mest som plagsomme kynnere å regne.

God jul.
Oioi, action på julaften!!

Hva gjør at du tenker vannavgang?

Dere har jo virkelig holdt på lenge med den søvnen. Holdte jo på å snu her tidlog i desember. Er det enda bedre enn før?
Kvelden er veldig fin nå egentlig ifht hva den har vært. Litt sutring og herjing i sengen (siden han har blitt mammadalt så vil han jo helst være i armene mine), men roer seg og sovner greit i egen seng. Sover der til vi legger oss og han våkner en gang ila natten og vil over til oss. På dagtid må han ennå vugges i søvn i vogn men håper det også bedrer seg snart :-)

Det kan du si...

Plan :

Stå opp.
Pakke det mest nødvendige i tilfelle vi ikke får reise hjem.
Spise frokost med ungene gitt at de våkner innen rimelig tid.
Informere svigermor når hun/ungene våkner.
Mannen fester bilsetet.
Jeg må feste trådene på babyteppet, og hentedressen ble ikke ferdig, hun får låne søsteren hentesett.

Vannet har nemlig gått. I alle fall antar jeg det, det er det jeg må inn på føden og sjekke. For jordmoren som jeg har avtale om hjemmefødsel med begynner på tidligvakt om tre minutter og har ingen som vil ta vakten hennes i dag selvfølgelig. Hun har ikke beredskap for meg helt enda. Jeg har jo 17 dager til termin.

Ikke rier, bare milde i så fall, mest som plagsomme kynnere å regne.

God jul.
For en julegave!!!
Masse lykke til ♡♡

Kvelden er veldig fin nå egentlig ifht hva den har vært. Litt sutring og herjing i sengen (siden han har blitt mammadalt så vil han jo helst være i armene mine), men roer seg og sovner greit i egen seng. Sover der til vi legger oss og han våkner en gang ila natten og vil over til oss. På dagtid må han ennå vugges i søvn i vogn men håper det også bedrer seg snart :-)
Høres jo ut som om det er blitt ganske mye bedre :)

Back
Topp