Det blir koseligHjemme hos mamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir koseligHjemme hos mamma
Ja det går greit! Nå våkna Baby J ogsåGod morgen
Så kjipt å våkne tidlig..
Godt å høreDet gjorde vi
Samme herHimmel som det blåser ute
Hehe...må ikke vekke bestemorJa det går greit! Nå våkna Baby J ogsåså vi ligger å leker på gulvet
kunne vist ikke gå ned i stua heller for der lå mamma å snorka på sofaen
![]()
God jul til deg og dine, Sara!Vekke bestemor er den avtalen mine unger alltid har. Det får de lov til, etter å ha sjekket med oss at det faktisk er morgen.
I går drøyde vi dem noen timer siden bestemor sin kjøretur ble ekstra lang, hun kom frem i firetiden på natta. Men sånn ellers får de vekke henne.
Vi lot dem dog rangle i går, først hovmesteren og så mat, så de sover nok en stund.
Hvilket er planen, for at de skal holde ut i kveld.
Det er vel ca det eneste som er etter planen så langt i dag...
Haha nei gud da blir hu sintHehe...må ikke vekke bestemor
Ha en herlig julaften!
Det kan du si...God jul til deg og dine, Sara!
Nyt dagen!![]()
Ser den. Til neste år arrangerer vi julaften. Grugleder meg alleredeHehe, så greit! Ja jeg angrer litt på at jeg har arrangert julaften i dagmen men.. Jul blir det uansett!
Eeegentlig til søndag eller mandag. Men tror ikke gubben gidder det. Vi blir visst i området til over nyttår. Så drar sikkert til søstra mi og er noen dagerHvor lenge skal dere være der da?![]()
Tusen takk søte duHaha nei gud da blir hu sint
Ha en fantastisk julaften du ogsåkos deg masse
![]()
Jepp. Trøsta meg med det siste 5 mnd at en dag må det bli bedreDe vet hva de vil disse små;-). Trøster meg med at det er for en periode og de ikke er slik alltid selv om det hadde vært greit med litt mer søvn
Daa skjønner jeg du er leiDa var det nok artig
Jeg har sett den 100 ganger...
Haha. Dream-team de to daHaha kanskje våre svigermødre burde bli vennerhaha
Weeee!!!! Guri, så spennende!!!Det kan du si...
Plan :
Stå opp.
Pakke det mest nødvendige i tilfelle vi ikke får reise hjem.
Spise frokost med ungene gitt at de våkner innen rimelig tid.
Informere svigermor når hun/ungene våkner.
Mannen fester bilsetet.
Jeg må feste trådene på babyteppet, og hentedressen ble ikke ferdig, hun får låne søsteren hentesett.
Vannet har nemlig gått. I alle fall antar jeg det, det er det jeg må inn på føden og sjekke. For jordmoren som jeg har avtale om hjemmefødsel med begynner på tidligvakt om tre minutter og har ingen som vil ta vakten hennes i dag selvfølgelig. Hun har ikke beredskap for meg helt enda. Jeg har jo 17 dager til termin.
Ikke rier, bare milde i så fall, mest som plagsomme kynnere å regne.
God jul.
Koselig med søsterbesøk daEeegentlig til søndag eller mandag. Men tror ikke gubben gidder det. Vi blir visst i området til over nyttår. Så drar sikkert til søstra mi og er noen dager:
Ja, ble fornøyd altsåBle det fint??![]()
God julemorgenGod jul alle sammen