God jul til deg ogsåGod jul alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God jul til deg ogsåGod jul alle sammen
Oj 3 forskjellige?
3 forskjellige?? Hva serverer du da?
Vi feiteeikke hjemmelen skal hjelpe til der vi er
Middagen står svigerfar for så den er bankers. Nok med ei lita frøken jeg![]()
Koselig med julestrømpeJeg sto opp for å fikse julestrømp å fikk ikke sove igjen...
Jøss jaja cudos til deg for at du gidder; )Ja når man blir 13 stk som liker forskjellige ting så blir det sånn. Pluss mamma og farmor har sarte mager så de skal få fisk siden julemat er litt hardt for magen![]()
Det er det faktiskNei, tror ikke heller dethardt å være på topp
![]()
Ja han Er jo så spent på om nissen fyller julestrømpa.Koselig med julestrømpegleder meg til min blir større, da skal hun også få det
Kjedelig å ikke få sove igjen da!
Håper dere kom vel framOppe på fjellet der bor det ...
Vi er på vei over fjellet, bare to timer igjen!
Vi har jul hjemme annethvert år vi minst.Det hjelper jo litt dablir lenge til neste gang jeg skal ha jul hjemme hos meg selv igjen kjenner jeg
![]()
Det gjorde viHåper dere kom vel fram![]()
Nydelig farge!
Hei snuppaHei alle sammen, en stressa daim stikker innom for første gang på flere dager, som frisør før jul hadde jeg enda mindre mindre tid før jul enn jeg trodde![]()
Men nå, er det ferie endelig. Alt huslige er gjort og jeg skal snart legge meg, og i morgen er den store dagen når tuppa får vite at hun skal bli storesøster![]()
Gadd ikke se den jegMhm
Men rakk ikke hovmesteren.... Glemte den helt bort.. Får søke den opp på youtube![]()
Oii 4t søvnJa han Er jo så spent på om nissen fyller julestrømpa.
Fryktelig kjedelig. 4 t med søvn er lite
God morgenGod morgen damertidlig oppe jeg! Fikk ikke sove. Mann og barn sover å her ligger jeg lys våken
![]()
God jul søte Musemor!God jul alle sammen